24 Ekim 2015 Cumartesi

Deborah La Cipria Pudra | 30


Parlama önleyici özelliği nedeniyle merak edip aldığım ve memnun kaldığım bir pudra oldu. Ciltte matlık sağlayıp parlama yapmıyor.



Bendeki rengi 30 numara. 30 numara 29'a göre daha sarı alt tonlu olduğu için bunu seçmiştim. Bu ürünün yapısını, kokusunu ve renk tonunu seviyorum. İpeksi bir pürüzsüzlüğe sahip olan bu pudranın kokusu da gayet hoş. Rengi tam benim rengim. Cildimin tonuna çok iyi uyum sağlıyor. Aynı zamanda hafif yapıda bir pudra.



Deborah markasının bu pudrasının kapatıcılığına gelirsek, hafif bir pudra olduğu için kapatıcılığı çok az. Tek başına sürmek isterseniz iyi bir sonuç alamazsınız. Ama fondöteni, bb kremi sabitlemede oldukça başarılı bulduğum bir pudra oldu. Ben bu ürünü göz altlarıma kapatıcı uyguladıktan sonra sabitlemede ve bb kremi sabitlemede kullanıyorum. Ürünün içinden süngeri çıkıyor ama ben onunla uygulamayı sevmiyorum, pudrayı yüze eşit bir şekilde dağıtamıyorsunuz. Fırçayla uygulamak bence en iyisi.


Hafif yapılı bir pudra olduğu için kalıcılığı iyi değil. Gün içinde resmen yok oluyor. Bu yüzden pudrayı tazeleme gereği duyuyorsunuz. Fakat bence fiyatına göre başarılı bir ürün. Deborah'ın bu pudrasını Watsons'tan 13 liraya almıştım. Normalde fiyatı 26 lira, indirim zamanı almıştım. 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...