22 Ekim 2015 Perşembe

Flormar Dipliner - Siyah


  

Makyajımda eyeliner kullanmak istediğim zaman Flormar'ın diplinerını kullanıyorum. İstersem ince, istersem kalın uygulayabiliyorum. Sürümü oldukça rahat olan bir eyeliner. 



Bence rengi simsiyah değil ama yeterince siyah olan bir eyeliner. Islak bitişli fakat hemen kuruyor, bulaşma falan gibi bir sıkıntısı yok. Gün içinde de hiçbir şekilde bende akma yapmıyor. Ben bu eyelinerı gözümün içine de uyguluyorum hiçbir sorunla karşılaşmadım. 


Bu ürün bende uzun zamandan beri var. Uzun süre kullanabiliyorsunuz, kuruma vs gibi sıkıntı olmuyor. Eğer bu eyelinerı denemek isterseniz ilk başta sürerken bazı sorunlar yaşayabilirsiniz. Örneğin kuyruklu bir eyeliner çekecekseniz kuyruk kısmında biraz zorlanabilirsiniz, ama kısa sürede eliniz alışıyor. Rahatça sürmeye başlıyorsunuz.

Bu da bendeki duruşu

Ben bu eyelinerdan çok memnunum, uzun zamandır bunu kullanıyorum. Sizinde seveceğinizi düşünüyorum. Fiyatına gelirsek Gratis'ten 16 liraya almıştım.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...