18 Ekim 2015 Pazar

Maybelline Dream Pure BB Cream | Light

Uzun zamandır kullandığım bir ürün olan Maybelline Dream Pure BB Cream'den bahsedeceğim.


'' Sağlıklı görünen bir cilt için 8 etki bir arada bb krem'' diyor ürünün üstünde. Bu özellikleri inceleyelim:




1. Kusurları kapatır. Kapatıcılığı benim için az. Cildinizde sivilce, sivilce lekesi, herhangi başka lekeler varsa bunları kapatmıyor. Bir kat, iki kat sürdüğünüz halde hala gözüküyor. Sadece kızarıklıkları kapatıyor diyebilirim. Ben lekelerim veya sivilcelerin üstünden pudra ya da kapatıcıyla geçiyorum. 
2. Ciltte kızarıklık görünümünü azaltır. Kızarıklıkları kapatıyor, bu konuda katılıyorum.
3. Yağ içermez. Yağlı bir cilde sahip olduğum için yağ içermemesi benim için çok iyi. Bu yüzden ve %2 oranında salisilik asit içerdiği için bu ürünü kullanmaya başlamıştım. Yağlı bir görünüm oluşturmaz hemde sivilce yapmaz diye düşünerek kullanmaya başladım, öylede oldu memnun kaldım. 
4. Gözenek görünümünü azaltır. Görünümünü azaltıyor ama tamamen yok olmasını beklemeyin.
5. Taze bir görünüm sağlar. Cildinize canlı bir görünüm katıyor, taze durmasını sağlıyor. 
6. Kızarıklıkları kapatır. Aynı maddeyi çevirip tekrardan yazmışlar anlam veremedim. Manasız.
7. Nemlendirir ve pürüzsüzleştirir. Gün boyu nemlendiriyor diyebilirim. Üstünden pudrayla geçtiğim halde kuruluk hissi yaşamadım. Pürüzsüz bir görünüm sağlıyor fakat uzun süreli değil. Yani gün içinde bu pürüzsüzlük bozuluyor.
8. Cilt tonunu eşitler. Bu ürünün sevdiğim özelliklerinden biri. Cilt tonunu gerçekten güzel eşitliyor.




Bunların dışında ürünün içerinde SPF15 güneş koruma faktörü bulunuyor. Bu da bu üründe hoşuma giden özelliklerden birisi. Böyle bb krem tarzı ürünlerde güneşten korumasının olmasını aramayız, beklemeyiz. Bu yüzden SPF15 bulunması gerçekten güzel.
Bb kremi kullanırken fırça vs bir şey kullanmaya ihtiyaç duymuyorum. Hemen çok kolay bir şekilde parmaklarımla uyguluyorum, güzel bir sonuç alıyorum. Üstünden pudra ile geçiyorum. Çünkü tek başına çok kalıcı ve kapatıcı olduğunu düşünmüyorum. Kullanım açısından oldukça pratik.
Bb krem tarzında olan diğer ürünleri de denedim ama en çok memnun kaldığım ürün bu oldu. Ya çok yağlandırdı ya renk tonu tutmadı ya da yüzümde yok gibi durdu. Yok gibi derken ne kapatıcılık sağladı ne de başka bir şey. Sürüp sürmemek arasında bir fark yoktu. 
Diğer bb kremlere göre 30 ml gibi içerisinde daha az miktarda ürün bulunuyor.


Yağlı cilt tipine sahipseniz ve bb kremler gibi çok kapatıcı olmayan, pratik kolay sürülebilen doğal bir ürün arıyorsanız bu ürünü önerebilirim. Ben memnun kaldım sizinde kalacağınızı düşünüyorum. Fiyatına gelirsek indirimden 12 civarında bir şeye denk gelmişti, bence oldukça uygun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...