20 Ekim 2015 Salı

NOTE Full Coverage Concealer | 02 Beige

Favori göz altı kapatıcılarımdan birisi. O kadar sevdim ki sonuna kadar kullandım, en son dibini kazıdım sanırım... İlk fırsatta terkardan alınacaklar listemde kendileri.



Kapatıcılığı orta düzeyde olan bir göz altı kapatıcısı. Hem aydınlatıcı hemde kapatıcı özellikte. Bendeki rengi 02 Beige. Oldukça sarı alt tonlu, bu yüzden göz altınızda morluklar varsa sadece bu ürünü kullanmanızı önermiyorum. Altına turuncu alt tonlu bir corrector uygularsanız bu kapatıcı muhteşem gözükecektir. Şimdiye kadar kullandığım en az çizgilere dolan kapatıcı diyebilirim. Minimum düzeyde doluyor bence çok dert edilecek bir şey değil.


Argan yağı ve soya proteini içerdiği için göz altlarını besleyip kırışık görünümü azaltıyor. Paraben içermeyen bir ürün. Tek sevmediğim özelliği az olması, bana yetmiyor... Watsons indirimden 12.50'ye denk gelmişti. 1+1 kampanyası ya da herhangi bir indirim yakaladığınızda alın kaçırmayın!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...