18 Ekim 2015 Pazar

The Balm Cabana Boy Allık


Bu sonbahar aylarında elimden düşürmediğim favori allıklarımdan biri oldu:) Renk ve kalıcılık konusunda oldukça başarılı, çok pigmentli bir allık. Bu yüzden açık tenlilerin ürünü kullanırken çok abartmamasını öneriyorum. Özellikle buğday ve esmer tenlilere çok yakışacağını düşündüğüm güzel bir allık.
Bu allıkta sevdiğim şeylerden biri de mat gibi durup içerisinde çok ince ışıltı bulunması. Benim gibi yağlı bir cilde sahipseniz gün içinde zaten parıl parıl parladığımız için ışıltılı allıklardan çekiniyoruz. Ama bu allığı şiddetle tavsiye ediyorum çekinmeden alabilirsiniz. Ayrıca gramajı çok fazla, uzun süre dayanıyor.




 Bütün the balm ürünlerinde olduğu gibi bununda ambalajı çok tatlı:)
Ben Gratis indirimden 30 liraya almıştım. İndirime denk gelirseniz kaçırmayın!







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...