22 Kasım 2015 Pazar

Bitenler #1




Geçtiğimiz aylarda kullanıp bitirdiğim ürünlerden biraz bahsetmek istiyorum. Bunların bazılarıyla ilgili paylaşımlarda bulunmuştum, ama hiç hakkında konuşamadığım ürünlerde var.


Nivea Pure&Natural Action Deodorant: Bu deodorantı severek kullandım. Bence kokusu çok güzel, yasemin çiçeği kokulu. Pudrasız bir deodorant. Genelde pudrasız almaya çalışıyorum, çünkü pudralı ürünler iz yapıyor ve bu durumdan hiçbirimiz hoşlanmıyoruz. Alüminyum ve koruyucu madde içermiyor. Gözenekleri tıkamadan 48 saat koruma sağladığını söylüyor ama 48 saat olmasa da uzun süre ter kokusuna karşı koruyor. 

Parmex Aseton: Çok severek kullandığım bir aseton. Koyu renk ojeleri bile kolayca çıkartıyor. Oldukça uygun fiyatlı bir ürün. Asetonum bittikçe Parmex'in asetonlarını almaya çalışıyorum. Kokusu da aseton gibi kokmuyor, bu da sevdiğim özelliklerinden birisi. Bendeki hanımeli kokulu olanı. Ayrıca nemlendirici ve besleyici özelliği de bulunuyor.

Nivea Aqua Sensation Yüz Temizleme Jeli: Bu bitirdiğim kaçıncı hatırlamıyorum, ama bundan en az 5 tane bitirmişimdir. Bütün makyajı çok güzel temizliyor, aynı zamanda nemlendiriyor. Ben bu yüz temizleme jelini makyajımı sildikten sonra yüzümü yıkayacağım zaman kullandım. Çok memnunum bu üründen. Hem göz makyajını hemde ten makyajını çok güzel temizliyor. Gözlerimde yanma hissi yaşamadım. Bazı yüz temizleme jelleri gözlerimi yakıyor, ama bu üründe bunu yaşamadım. 

Köpüren bir yüz temizleme jeli. Köpüren ürünleri daha çok seviyorum, köpürünce sanki daha iyi temizliyor gibi geliyor. İçerisinde küçük küçük peeling tanecikleri bulunuyor. Bu tanecikler suyla birlikte eriyor, yüzünüzü çizme gibi bir ihtimal söz konusu değil. Ciltte nemli ve taze bir his bırakıyor, yumuşacık yapıyor. Benim karma cildime çok iyi geldi.

Elseve Mucizevi Yağ: Bununla ilgili bir yazı yazmıştım, ona da buradan ulaşabilirsiniz. Ben bu ürünü uzun süredir kullanıyordum, bitmek bilmemişti.
 Fakat bitti ne yazık ki. Banyodan sonra kullandığım, saçlarımı taramamı kolaylaştıran aynı zamanda ağırlık hissi bırakmayan bir saç bakım yağı. Çok sevdiğim bir ürün, detaylı yazıya koyduğum linkten ulaşabilirsiniz.



Deborah La Cipria Pudra: Gördüğünüz gibi baya dibini kazıdım. Bununla ilgili yazıma buradan ulaşabilirsiniz. Orada detaylı bir şekilde anlatmıştım. Severek kullandım, tekrar alacağım bir ürün.

Maybelline Volum Express The Falsies Black Drama Maskara: Maybelline'in en sevdiğim maskaralarından birisi. Hem kirpiklerime hacim veriyor hemde uzatıyor. Gerçekten favori maskaram diyebilirim. Fırçası kaşık gibi, ben ona benzetiyorum. Dayanıklılığı gayet iyi fakat gün sonunda baktığınızda biraz dökülme yaptığını görebilirsiniz. Bence çok dert olan bir şey değil. Rengi simsiyah. Yapııslak değil daha kalın bir yapıya sahip. İlk açtığınızda kullandığınız zaman çok ıslak gelebilir ama ikinci kullanımda öyle olmuyor.

Maybelline Affinitone 24h Pudra: Bu pudrayı tam anlamıyla bitiremedim çünkü kırıldı, dağıldı. Kapatıcılığı çok fazla olduğu için bu pudrayı alıyorum. Ama bütün yüzüme bunu sürmüyorum sadece kapanmasını istediğim noktalara küçük bir fırça yardımıyla sürüyorum. Sonra daha hafif yapılı bir pudrayla dağıtıyorum. Yani aslında kapacı likit bir ürün yerine bu pudrayı kullanıyorum. Çünkü kapatıcılar bu pudra kadar kalıcı olmuyor. Gerçekten çok kalıcı, kapatıcılığı yüksek bir ürün. 24 saat hiç yüzümde durmadı o yüzden 24 saat kalıcı mı bilemiyorum, ama kalıcılığıyla ilgili hiçbir sorun yaşamadım. 

Yüzünüzde sivilce veya lekeler ya da kapatmak istediğiniz ama bir türlü başaramadığınız şeyler varsa, bb krem veya fondötenden sonra o bölgelere bu pudrayı küçük bir fırça yardımıyla sürerek kapatabilirsiniz. Fakat göz altlarınızda kullanmamanızı tavsiye ediyorum, çünkü yapısı yoğun olduğu için kapatırken kat kat pudra görüntüsüyle karşılabilirsiniz. Göz altlarında daha hafif yapılı ürünler kullanmalıyız.

 Note Full Coverage Concealer: Bu göz altı kapatıcısı favori göz altı kapatıcım bu aralar. Çok severek kullandım. Hem aydınlık bir görünüm veren hemde kapatıcılık sağlayan bir göz altı kapatıcısı. Bununla ilgili detaylı yazıma buradan ulaşabilirsiniz.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...