1 Kasım 2015 Pazar

Elseve Mucizevi Yağ

Uzun zamandır, çoğunlukla saçlarımı kurutmadan önce Elseve'in mucizevi yağını kullanıyorum. Saçlarımı taramamı çok kolaylaştırıyor, resmen tarak saçlarımdan kayıp gidiyor. Bu yağdan oldukça memnunum.


Böyle yağları kullanırken açıkçası biraz çekiniyorum. Saçlarım zaten çabuk yağlanıyor, bir de yağ kullanırsam nasıl olur gibi düşünceler aklıma geliyor. Fakat bu üründe korktuğum başıma gelmedi aksine çok memnun kaldım. Sevmemi sağlayan en önemli özelliği yağlılık hissi bırakmayan bir saç bakım yağı olması. Aynı zamanda besleyici özelliğiyle saçlarımın kırılmasını azalttığını söyleyebilirim.
Her banyodan sonra saçlarıma 1-2 pompa uyguluyorum. Zorlanmadan taramamı sağlıyor, saçlarıma parlaklık katıyor. Saçım elektriklendiği zaman az bir şey yine bu yağdan sürüyorum ve o elektriklenmiş görünümden kurtuluyorum. Bu kısımda az sürmek önemli çünkü aynı zamanda parlaklık veren bir ürün olduğu için saçınızın diplerine sürdüğünüz zaman o parlaklık saçınızın yağlıymış gibi durmasına neden olur. Ben genelde bu ürünü yoğunluklu olarak saçlarımın ucuna uyguluyorum, elimde kalanları da diğer taraflara sürüyorum.



Bu ürünün fazlaca kullanım şekli var. Banyodan önce kullanabilirsiniz. Şampuandan önce saçınızı besleyerek bakım yapmış olursunuz. Banyodan sonra kullanarak saçınızın kolay taranmasını sağlayabilirsiniz. Kurutmadan önce kullanarak ısıya karşı saçınızı koruyabilirsiniz. Kuruttuktan sonra parlaklık vermesi için kullanabilirsiniz. Deniz veya havuza girmeden önce ve çıktıktan sonra kullanarak saçınızı koruyabilirsiniz.



Gün içinde kesinlikle saçınızda ağırlık yapmayan bir ürün. Kokusu da ayrı bir güzel. İçerisindeki çiçek özlerinden dolayı hoş bir kokuya sahip. Aynı zamanda da oldukça bereketli bir ürün. Baya baya uzun bir zamandır neredeyse her gün kullandım ama bitmek bilmiyor. Bendeki neredeyse bitti ama tabi ki yedeği var. O kadar uzun zaman önce aldım ki fiyatını hatırlamakta çok zorlanıyorum. 15-20 lira arası bir şey olması lazım:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...