15 Kasım 2015 Pazar

Garnier BB Cream Karma ve Yağlı Ciltler İçin

Bugünde size denediğim ama kesinlikle hiç beğenmediğim bir bb kremden bahsedeceğim. Garnier'in karma ve yağlı ciltler için olan bb kremini alalı çok uzun zaman oluyor. Kullanmama rağmen atmamışım, bu yazıdan sonra çöpe atmayı planlıyorum.


Kutusunun arkasında yazanlara kanıp almıştım. Malesef hiç memnun kalmadım, yazıldığı gibi bir ürün değilmiş. Karma ve yağlı ciltler için diyordu ama cildimi daha da yağlandırmıştı, gün içinde çok fazla parlama yapıyordu. Üstüne pudra sürüyordum yine de çok fazla parlama yapıyordu. En kötüsü bende sivilcelenme yapmıştı. Bu bb kremi kullandığım dönemde çok fazla sivilce çıkarmaya başlamıştım.
Zaten sonra kullanmayı bırakmıştım. Bendeki rengi light/clair. Ama kesinlikle cildimin tonuna uymuyordu, bana çok koyuydu. Ürünün bundan daha açık rengi de yoktu. Sadece iyi diyebileceğim tek özelliği kapatıcılığı olabilir. Sivilce,sivilce lekesi, güneş lekesi, kızarıklık ve bunlar gibi cilt kusurlarını iyi kapatıyordu. Ürünün kutusunda gözenekleri sıkılaştırdığı, cildin yağlanmasını azalttığı, cilt kusurlarını azalttığı yazıyordu. Aksine daha da kötü yapmıştı! Cildim daha çok yağlanıyordu, sivilcelenmeye başlamıştı. Gözenekleri sıkılaştırma gibi bir özelliği de yok. Bunlara inanıp almıştım, ne yazık ki hiçbiri doğru çıkmadı.


Ürünün içinde alkol bulunuyor ve çok kötü bir şekilde alkol kokusu geliyor. Alkol olduğunu anlamanız için içinde ne olduğuna bakmanıza bile gerek yok, çünkü bariz bir şekilde kokuyor. Bu koku beni çok rahatsız etmişti. Yapısı çok akışkan, kapağını açtığınız anda dökülmeye başlıyor.


Özetle hiç sevmediğim, asla tekrar almayacağım bir ürün. Kimseye tavsiye edemeyeceğim, daha başka ürünler deneyebilirsiniz. Garnier'in bb kremini anlattığım yönlerinden dolayı kısa bir süre kullandım, daha fazla cildime eziyet etmek istemedim. Bu üründen memnun kalanlar da var ama benim deneyimlerim bu yöndeydi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...