4 Kasım 2015 Çarşamba

NOTE Rejuvenating Fondöten | 02 Natural Beige

Note kozmetiğin şu ana kadar kullandığım her ürününden memnun kaldığım için bu fondöteni alırken hiç tereddüt etmedim. Beklentilerimi karşılayan bir ürün oldu.


Fondötenin içerisinde argan yağı ve pirinç proteini bulunuyor. Paraben içermiyor. Argan yağı ve pirinç proteinlerini içerisinde bulundurmasıyla cildi koruma altına alıyor, hücre yenilenmesini destekliyor. Aslında yaşlanma karşıtı bir ürün.
Yaşlanmayı geciktirici özelliğinin olduğu yazıyor fakat yaşım 19 olduğu için bu konuda bir yorum yapamayacağım. İçerisinde güçlü antioksidanlar barındırdığı için, E vitamini açısından zengin pirinç proteinleri içerdiği için yaşlanmayı geciktirici özelliğinin olduğuna inanıyorum. Benim T bölgem gün içinde çok çabuk yağlanır, bu fondöteni kullandığımda da yağlanmasına çok fazla etkisi olduğunu söyleyemem. Yüzümdeki kuru bölgeleri daha çok belli eden bir yapısı var. Bu yüzden kuru cilt tipine sahip insanların kullanmasını önermiyorum. Benim gibi karma veya yağlı cilt tipine sahip insanlar rahatlıkla deneyebilir. Fondötenin sürümü oldukça kolay parmaklarla, fırçayla, süngerle sürülebilir. Ama bence en güzel bitiş ıslak süngerle sağlanıyor. Hızlı kuruyan bir yapısı var o yüzden ıslak süngerle birlikte kullanmanızı öneriyorum. Hızlı kuruyan yapısı sayesinde kıyafetlerinize bulaşmıyor.


Bendeki numarası 02 Natural Beige. Sarı alt tonlu bir renk. Hatta baya sarı, her cilde uymayabilir. Solgun gösterebilir. Kapatıcılığı orta ile yüksek arasında bir seviyede.  Kapatıcılığından baya memnunum. Tamamen mat bir bitişe sahip değil, yarı mat. Gün içinde bu matlık bende kayboluyor ama beklediğimden daha uzun süre matlığını koruyor. İçerisinde spf 15 barındırıyor. Yapısı hafif diyemem ama ağırda değil kesinlikle. Kalıcılığına gelirsek iyi diyebilirim, ama öyle muhteşem kalıcılıkta değil. 


İçerisinde parfüm bulunuyor. Bu yüzden değişik bir kokusu var, benim hoşuma gidiyor. Ama tabi ki bu kokudan hoşlanmayan olabilir o yüzden denemeden almamanızı tavsiye ediyorum. Bu üründe en sevdiğim kısım uyguladıktan sonra yüzde yapış yapış bir his bırakmaması oldu. Gerçekten kadifemsi bir görünüm oluşturuyor. Hemen matlaşıyor ama aynı zamanda da nemli bir his veriyor. Ben Note'un bu fondötenini indirim varken alıyım, denerim diye almıştım. Çok memnun kaldım. 15 liraya geliyordu kaçırmak istemedim açıkçası.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...