29 Aralık 2015 Salı

Gratis Yılbaşı Hediyeleri | 2015



 

Gratis'in bloggerlara gönderdiği bu yılbaşı hediye paketi yeni yıl için aldığım ilk hediye oldu. Hiç böyle bir şey beklemiyordum o yüzden paketi elime aldığımda çok şaşırdım ve bir o kadar da sevindim. Paketi açıp içindekileri görünce sevincim daha da arttı. Özellikle The Balm California paletine ve Gosh markasının mat rujuna bayıldım diyebilirim.

 
 




The Balm California paleti çok alıp denemek istediğim bir paletti. Gratis sayesinde deneme fırsatım oldu. Renkleri swatchladım ve duruşlarını çok beğendim. Bence bu palet kullanılarak güzel bir göz makyajı yapılabilir.



Paketin içinden çıkan bir diğer ürün ise Wet n Wild markasının bir ojesi. Çok hoş bir nar çiçeği rengi. Fastdry serisinden bir renk. Bu tonlar pek benim tarzım olmadığı için bu aralar kullanacağımı sanmıyorum fakat yaz aylarında mutlaka denerim.


Gosh markasının 008 Matte Plum ruju paketten çıkan sevdiğim ürünler biri oldu. Hemen dayanamayıp denedim ve rengini, dudağımdaki duruşunu çok beğendim. Rengi böyle morumsu bordo gibi bir şey tam çözemedim. Hafif, boş göz makyajıyla birlikte çok güzel olacağını düşünüyorum. 


Ve son olarak paketin içinden Body Fantasies Paris serisinden Romance Dreams adlı vücut spreyi çıktı. Kalıcı olmayan bir kokusu var ama gün içinde tazelenebilir. Hafif bir kokusu var.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...