3 Aralık 2015 Perşembe

Loreal Studio Secrets Professional Smoothing Resurfacing Primer

Loreal Studio Secrets yüz bazını uzun zamandır denemek istiyordum, en sonunda aldım ve baya memnun kaldım. Aldığımdan günden beri ne zaman makyaj yapacak olsam makyajımın altına kullanıyorum. Bence çok güzel bir ürün. Denemenizi tavsiye ederim.

 

Öncelikle yüz bazını nemlendiricimizi sürdükten sonra yüzümüzde istediğimiz bölgelere uygulamalıyız. Daha sonra makyaja başlamalıyız. Böylece nemlendiriciyle fondöten, pudra, kapatıcı vs. arasında bir duvar görevi görecektir. Hem makyaj malzemelerinin içindekileri cildimizin emmesini engelliyor, hem de makyajımızın daha kalıcı olmasını sağlıyor. Gözenekleri tıkamadığı için daha büyük gözeneklere sahip olmamızı engelliyor. Bunlardan dolayı yüz bazı kullanmalıyız.

Loreal Studio Secrets yüz bazını bu konuda oldukça başarılı buldum. Sürdükten sonra resmen yüzünüzü kadife gibi yapıyor. Silikon yapılı bir baz. Yüzünüzde çukurlar falan varsa bunları dolduruyor, gözenek görünümünü yok ediyor. Makyajdan önce cildi makyaja çok güzel hazırlıyor. Tamamen pürüzsüz bir görünüm sağlıyor. Mat bir bitişe sahip, gün içinde yüzümün yağlanmasını azalttı diyebilirim. Yine de gün içinde yüzüm parlama yapıyor ama bu yüz bazını kullandığımda bu sürenin uzadığını gördüm. Fakat yağlı ciltler istedikleri performansı alamayabilirler, çünkü ürünün yüzdeki yağ dengesini sağlama konusunda bir vaadi yok. Eğer matlaştıracak bir yüz bazı arıyorsanız bu yüz bazında istediğinizi bulamayabilirsiniz. Matlık sağlıyor ama bu size yetmeyebilir, aklınızda bulunsun. Loreal Studio Secrets yüz bazını almak için indirimleri bekliyorum, Lidyana'da indirim varken hemen aldım. Böylece bana 25 liraya geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...