14 Aralık 2015 Pazartesi

Revlon Photoready 3D Volume Maskara

Revlon'un bu maskarasını alırken beklentim oldukça fazlaydı. Malesef çoğunu karşılayamadı. Aslında sevdim mi sevmedim mi anlayamadım. Sevip sevmeme konusunda arada kaldığım bir ürün oldu.


Yeterince hacim vermiyor. Kirpikleri tek tek ayırma konusunda başarılı buldum. Kirpikleri uzatıyor. Fakat benim bu maskaradan en çok istediğim şey hacim vermesiydi. 3 boyutlu kirpik görünümünü vaat ettiği için bu beklentiyle aldım, fakat öyle bir görünüme kavuşamadım.
Onu sağlamadığı için bende bir kat bu maskaradan uyguluyorum, diğer katlar için daha çok sevdiğim hacim veren maskaraları kullanıyorum. Kirpiklerim hacimli, uzun, dolgun gözükürse mutlu olan birisiyim. Malesef tam olarak istediğim şeyleri bu maskaradan alamadım.


Fırçası plastik yapıda, ince, sık ve orta uzunlukta dişlerden oluşuyor. Maskaranın çabuk kuruyan bir yapısı var. Benim gibi kat kat maskara sürmeyi seviyorsanız bu durum hiç hoşunuza gitmeyecektir. Bu maskaranın güzel bir yanı gün içinde dökülme ve akma yapmaması. Bu sanırım en sevdiğim özelliği oldu.


Revlon photoready 3D volume maskarayı neden tam olarak sevemediğimi anladığınızı düşünüyorum. Günlük makyajımda kullandığım zaman garip bir şekilde kirpiklerim çok hoşuma gidiyor. Günlük makyajın dışındaki makyajlarda kullandığım zaman ise yeterli bulmuyorum. Sanırım sadece sade makyajlarda güzel duruyor. O yüzden günlük makyajlarınızda kullanmanız için önerebilirim. Ben Watsons indiriminden 20 TL'ye almıştım.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...