9 Ocak 2016 Cumartesi

Bitenler | Çöpe Gidenler #2



Son yayınladığım bitenler yazısından sonra kullanıp bitirdiğim ürünler hakkındaki düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Aynı zamanda artık kullanılmaz durumda olan, atmaya karar verdiğim birkaç ojeden de bahsedeceğim.


 

Nivea Canlandırıcı Temizleme Sütü: Bu temizleme sütünü çok severek kullandım ve bitirdim. Genelde makyajımı temizlerken temizleme sütlerini kullanmayı daha çok seviyorum. Nivea'nın normal/karma ciltler için olan temizleme sütünü de çok başarılı buldum. Yoğun göz makyajlarını, suya dayanıklı maskaraları bile kolayca çıkarmamı sağlıyor. Aynı zamanda cildin doğal nem dengesini koruyor, canlandırıyor. Normalde makyajımı çıkardıktan sonra temizleme jeliyle yıkıyorum, fakat bazı zamanlarda hemen jelle yıkamıyorum. Öyle zamanlarda başka temizleyiciler gibi bir süre sonra yüzde yağlanma yapmadığını gördüm. Bu yüzden yüzünüzde makyaj olmasa bile gözeneklerde biriken kiri, yağı temizlemek için kullanılabilir. Böyle bir ürün arayışı içerisindeyseniz Nivea'nın canlandırıcı temizleme sütünü tavsiye ederim.

Dove Original Deodorant: Pudralı, klasik dove kokulu bir deodorant. Açıkçası çok beğenerek kullandığım bir deodorant değildi. Watsons'dan 25 lira ve üzerinde alışveriş yaptığınızda çok ucuza geliyordu o yüzden almıştım. Kokusu güzel, hoşuma gitti fakat pudralı deodorantları oldum olası sevmemişimdir. Pudralı olmasından dolayı beğenemedim. Alkol içermiyor ve E vitamini içeriyor. Öyle bitsin diye kullandığım bir ürün oldu.

Cosmo Clean Lens Solüsyonu: Yıllardır severek kullandığım lens solüsyonu. Yaklaşık 3-4 yıldır lens kullanıyorum. Cosmo clean markasının lensini kullandığım için her zaman aynı markanın solüsyonunu kullanmaya çalıştım. Çünkü en iyi sonuca böyle ulaşıyorsunuz. Genelde Cosmo Clean kullansam da bazen bulamadığımda başka lens solüsyonları denedim, ama kesinlikle benim gözüme en iyi gelen bu oldu. Gözleri nemlendiriyor, kuruma problemi kesinlikle yaşamadım. Lenslerde biriken kiri, protein birikimi çok güzel temizliyor. Lens solüsyonlarından muzdaripseniz buna bakabilirsiniz, sorununuzu çözeceğini düşünüyorum.

 

Maybelline Dream Pure BB Cream: Bu ürünle ilgili düşüncelerimi bir yazımda yazmıştım. Merak ediyorsanız buradan o yazıya ulaşabilirsiniz.

Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Bakım Kremi: Her gün yüzümü nemlendirmek için kullanıyorum. Özellikle makyaj altında çok iyi durduğunu düşünüyorum. Severek kullandığım bir krem, bittikçe alıyorum. Nemlendirmesi benim için çok iyi, fakat cildiniz kuruysa belki yeterli gelmeyebilir. Benim cildim karma, yağlıya dönük. Benimle aynı cilt tipine sahipseniz veya cildiniz normalse önerebilirim. Ayrıca cilt tarafından çabuk emilebilen bir yapısı var. Bu da sevdiğim özelliklerinden birisi.

Rimmel London 621 Mary Mary Quite Contrary: Bu ojenin rengine bayılıyorum gerçekten. En sevdiğim oje renklerinden birisi de bu. Rimmel London'ın 60 seconds ojelerinden. 60 saniye de kurumasa da diğer ojelere göre daha hızlı kuruyor. Fırçası biraz tombul ve sürümü kolay. Ne yazık ki ikisi de bozuldu, sürülmüyor :( 

Rimmel London 500 Disco Ball: Bu da sevdiğim ojelerimden birisiydi. Böyle simli ojeler kullanmayı seviyorum. Genelde bir tırnağıma simli bir oje sürerim. Ojenin rengi şeffaf içerisinde simli parçacıklar bulunuyor. İçinde gümüş, mavi, pembe minik ışıltılı parçacıklara sahip. Çoğu renkle uyum sağlayabiliyor. Ve bu oje tırnağınızdan çıkmıyor. Kesinlikle çok kalıcı bir yapısı var. Bu da sürülemeyecek durumda maalesef :( Simleri duruyor ama içinde oje kalmamış.

Rimmel London 001 Diamond Dust: Yine bir simli oje... Severek kullandığım bir başka oje. Bununda içinde gümüş parçacıklar bulunuyor ve ojenin rengi koyu gri, füme gibi koyu bir renk. Bu simli ojeyi tek başına bile tırnağınıza sürebilirsiniz. Başka bir renk ojenin üstüne sürdüğünüzde büyük çoğunlukla alttaki ojenin rengini kapatıyor. Bunun da diğeri gibi aşırı kalıcı bir yapısı var. Bozulduğu için atmaya karar verdim, sürülemeyecek durumdaydı.

 

Elidor B7 Vitaminli Şampuan: Arkadaşımın tavsiyesiyle aldığım bir şampuan. Saçları gerçekten uzatıyor. Bu konu da çok iyi eğer saçlarınızı uzatmaya çalışıyorsanız bu şampuanı tavsiye ederim. Benim saçlarım çabuk yağlanıyor ve hacimsiz, ince telli. Hangi şampuanı kullanırsam kullanayım yine ertesi güne yağlanmış oluyor, bunu çözemiyorum. En azından saçıma hacim kazandıracak bir şampuan arıyorum ve bu kesinlikle Elidor'un şampuanı değil. O yüzden beni tatmin etmedi. 

Nivea Duşta Vücut Kremi: Çok sevdiğim bir ürün, hiç bitsin istememiştim. Duştayken ıslak vücuduma uyguluyorum ve durulanıyorum. Vücudumu çok iyi nemlendiriyor. Aynı zamanda kokusu da çok güzel. Duştan sonra kremlenmeye benim gibi üşeniyorsanız bu ürünle pratik bir şekilde vücudunuzu nemlendirebilirsiniz. Kullandıktan sonra teniniz yumuşacık oluyor, bu hisse bayılıyorum.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...