28 Ocak 2016 Perşembe

The Balm Autobalm California Paleti

Son zamanlarda günlük makyajımda kullandığım bir makyaj paletinden bahsedeceğim. The Balm California paletinde hem günlük makyajımda kullanmayı sevdiğim far tonları bulunuyor hem de tonuna, pigmentasyonuna bayıldığım bir allık bulunuyor.

 

Palette bulunan şeftali tonlarındaki allığı çok beğendim. Yüzünüze taze, sağlıklı bir görüntü katıyor. İçinde ışıltı bulundurmuyor. Bu allığı far olarakta kullanabilirsiniz ama hiç o şekilde kullanmadım. Kalıcılığı çok iyi, gün boyu yüzümde duruyor. Aynı zamanda pigmentasyonunu da başarılı buldum.

Bir de palette pembe alt tonlu highlighter bulunuyor. Bu highlighterın yapısını çok beğendim, uygulaması oldukça kolay. Yüzünüze çok güzel bir ışıltı veriyor. Ben elmacık kemiklerimin üstüne ve dudak üstüme highlighter olarak kullanıyorum. Çoğu zaman far olarak göz kapağımın üstüne de uyguluyorum. Göz pınarlarını ve kaş altlarını aydınlatmak için kullanmayı sevmiyorum. Oralarda sarı alt tonlu neredeyse beyaza yakın tonlarda aydınlatıcıların daha güzel durduğunu düşünüyorum. Kaş altı için bana göre az da olsa kullanılabilirliği var fakat göz pınarlarına yakışmıyor. Pembe alt tonlu olduğu için böyle düşünüyorum yoksa dediğim yerler hariç yüzde çok güzel duruyor. Oluşturduğu aydınlık, ışıltılı görüntüyü çok seviyorum.


 Palette bulunan farlardan birisi mat açık kahverengi diğeri ise içinde altın ışıltılı parçacıklar bulunduran koyu kahverengi. Mat açık kahverengini gözümün katlanma bölgesine gölge vermek için kullanıyorum. Bence gölgelendirmek için çok güzel bir far. Bu farı kaşlarınızı doldurmak için de kullanabilirsiniz fakat bana çok açık kaldığı için kullanamıyorum. Kaşları açık renk olanlar rahatlıkla kullanabilir. 

Koyu kahverengi olan ışıltılı farı kesik uçlu bir fırça yardımıyla üst kirpik diplerime uyguluyorum. Böylece gözlerim daha belirgin oluyor ve kirpiklerim daha dolgun görünüyor. Aynı şekilde bazen eyeliner gibi uyguluyorum. Gözümün katlanma bölgesinin daha da belirgin olmasını istediğimde biraz bu fardan alıp belirginleştirmek için kullanıyorum. Daha başka bir sürü şekilde her iki farı kullanabilirsiniz. Bu sizin nasıl makyaj yapmaktan hoşlandığınızla alakalı bir şey. İsterseniz bütün göz kapağınıza da sürebilirsiniz. Bu söylediklerim dışında her iki farı alt kirpik diplerime de uyguluyorum. Bu şekilde gözlerim daha belirgin ve daha büyük duruyor.


Genel olarak beğendiğim bir palet oldu. Tek olumsuz yanı biraz tozutması diyebilirim. Ama çok az tozuttuğu için hiç sorun olmuyor. Son zamanlarda günlük makyajımda bu paleti çok kullanıyorum. Hep elim bu palete gidiyor. The Balm California paletini Gratis'lerde bulabilirsiniz. İndirim zamanını yakalarsanız çok ucuz bir fiyata alabilirsiniz. Beğeneceğinizi düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...