7 Şubat 2016 Pazar

Günün Ojesi | Pastel 80




Bugün tırnaklarımda Pastel'in 80 numaralı bordo-kahverengi bir ojesini kullandım. Bu ojeyi çok severek kullanıyorum. Tırnaklarıma bu rengin çok yakıştığını düşünüyorum. İki kat uyguladım. Tek katta tam örtücülük sağlamadığı için iki kat uygulamayı tercih ediyorum. Tabi ikinci katı geçince ojenin rengi koyulaşıyor. Birinci katta daha bordo bir renge sahip ama dediğim gibi tam örtücülük sağlamadığı için öyle kullanmayı sevmiyorum.



 



Parlak bitişli bir oje. Kalıcığı da güzel, hemen uçlarda soyulma yapmaya başlamıyor. Benim tırnaklarımda uzun süre bozulmadan kalıyor. Eğer üzerine bir de top coat uygularsanız kalıcılığını daha da arttırabilirsiniz. Fırçasına gelirsek ne çok ince ne de çok tombul. Tam kararında bir fırçaya sahip. Bu yüzden ojeyi uygulaması oldukça kolay.








 



Tırnaklarıma base coat olarak Flormar'ın kalsiyum jelini uyguladım. Bu oje gerçekten tırnaklarıma iyi geliyor. Uzun tırnak kullanmayı sevdiğim için bu tarz ojeleri tırnaklarım daha güçlü, sağlıklı olsun diye kullanıyorum. Flormar'ın bu ojesi de gayet güzel. Tırnaklarımın daha sert, dayanıklı olmasını sağlıyor. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...