6 Şubat 2016 Cumartesi

Maybelline Affinitone Concealer | 01 Nude Beige

Göz altlarında hiçbir sorunu olmayan insanların bile göz altlarını kötü gösterecek bir kapatıcı hakkında konuşmak istiyorum. Maybelline'nin Affinitone kapatıcısı mimik çizgilerine öyle bir doluyor ki, hiç kimse göz altları böyle gözüksün istemez..


Gerçekten mimik çizgilerine, kırışıklığınız varsa kırışıklık çizgilerine kısacası her türlü çizgiye çok fazla doluyor. Ne yaparsam yapayım bunu engelleyemedim. O kadar kötü gözüküyordu ki makyaj yokken göz altlarımı daha çok beğeniyordum.
Eğer göz çevrenizde hiçbir çizgi, morluk yoksa tavsiye edebilirim. Sadece aydınlık bir görünüm katması için kullanabilirsiniz. Ayrıca kalıcılığı hiç iyi değil. Pudrayla sabitliyor olmama rağmen günün sonuna kadar dayanmıyordu.


Bendeki rengi 01 Nude Beige. Aslında kapatıcının tonunu beğeniyorum. Hem göz çevresi hemde yüz için uygun bir tonu olduğunu düşünüyorum. Fakat dediğim gibi çizgilere dolma yapıyor, bu yüzden göz çevresinde kullanmayı sevmiyorum. Morluklara da bir etkisinin olduğunu düşünmüyorum. Benim göz altlarımda hafif morluklar var ama onları bile çok fazla örtemiyor.





Özetle Maybelline Affinitone kapatıcıyı tavsiye etmiyorum yukarıda bahsettiğim nedenlerden dolayı. Bu kapatıcıyı sevenlerde var ama benim düşüncelerim bu yöndeydi. Alıp kullandığıma pişman olduğum ürünlerden birisi. Bir şeyi boş yere almayı hiç sevmiyorum o yüzden bu ürünü de bir şekilde değerlendiririm. Belki aydınlatıcı olarak kullanırım, belki de başka kapatıcılarıma karıştırarak kullanırım. Tam ne yapacağımı bilemiyorum bu ürünle.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...