18 Şubat 2016 Perşembe

Yves Rocher Fondöten Fırçası

Aldığım günden beri fondöteni Yves Rocher'nin fondöten fırçası ile uyguluyorum. Genel anlamda başarılı bulduğum bir fırça oldu. Fondöteni dağıtmak konusunda oldukça iyi. Tek sıkıntısı bazı fondötenlerde biraz çizgilenme yapması, onun haricinde memnun kaldığım bir fırça oldu. 

Bu tarz fondöten fırçalarına kedi dili fırça deniyor. Kedi diline benzediği için böyle deniyor sanırım. Düz bir fırça. Fondöteni düz bir şekilde yüzümüze uygulamamızı sağlıyor. Sadece aşağıya doğru hareketler yaparak kullandığımız için hassas ciltlerin tercih etmesi gereken bir fırça.
Krem ya da likit yapıdaki fondötenleri eşit bir şekilde dağıtmamızı sağlıyor. Böyle düz yapıdaki fondöten fırçaları diğer fırçalara göre fondötenin kapatıcılığının daha çok olmasını sağlıyor. İlk katta diğer fırçalara göre daha çok kapatıcılık veriyor. İlk katta kalın uyguladığı için ikinci, üçüncü katları geçmek çok sıkıntılı olabilir. Çizgilenme yapacaktır. Fırça sentetik kıllardan oluşuyor. Sentetik kıllar akışkan yapıdaki ürünlerin cilde rahat sürülmesini sağlıyor. Kılları yumuşak, cildi tahriş etmiyor. 


Bazı fondötenlerde biraz fırça izi bırakabiliyor. İnce yapılı fondötenlerde çizgilenme yapıyor, kalın yapılı olanlarında böyle bir sorunla karşılaşmadım. Fakat o kadar büyük bir sıkıntı değil, çözümü var. Fırçayla çapraz hareketler yaparak fondöteni uygularsanız çizgilenme olmayacaktır. Ya da fondöteni sürdükten sonra parmağınızla tampon hareketler yaparak fırça izlerini silebilirsiniz. Yves Rocher'nin bu fırçasından çok memnun kaldım ve sürekli kullanıyorum. Kaç kere yıkadım, kıllarına hiçbir şey olmadı. İndirim zamanı 23 liraya almıştım. Uygun fiyatlı güzel bir fırça olduğunu düşünüyorum. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...