7 Mart 2016 Pazartesi

ALIŞVERİŞ | 8 Mart Kadınlar Günü İndirimi







Öncelikle burdan bütün kadınların Kadınlar Günü'nü kutluyorum. Bildiğiniz gibi 8 Mart Kadınlar Günü dolayısıyla Gratis'te indirim vardı. Benimde ne zamandır almayı istediğim şeyler vardı. İndirim varken bulabildiklerimi aldım. Bakalım neler almışım :)










Benri Kare Pamuklar: Benri pamuklarda 3 al 2 öde kampanyası vardı. Bende o yüzden üç tane alıp stok yaptım. Pamukların tanesi 4,25 TL
Broadway Takma Tırnak Yapıştırıcısı: Tırnaklarımı uzun kullanmayı çok seviyorum ve kırıldığı zaman sanki kolum kopmuşcasına üzülüyorum. Tırnaklarım kırıldığı zaman kırılan kısmı böyle yapıştırıcılarla yapıştırıyorum. Baya sağlam oluyor. Özellikle bu yapıştırıcı çok iyi. Hem çok iyi yapıştırıyor hemde hemen kuruyor. Bende daha önceden vardı ama kapağı yapıştığı için açamıyordum. Fiyatı 19,50 TL. Bunda indirim yoktu ama almam gerekiyordu. Bir tırnağım çok fena kırıldı, elimdeki yapıştırıcı da çok iyi yapıştıramadı.
Nivea Göz Makyaj Temizleyicisi: Yedekte makyaj temizleyicisi olsun diye aldım. Daha önceden kullanmıştım ve memnun kalmıştım. Formülünde papatya özü ve provitamin B5 bulunuyormuş. Fiyatı 9,25 TL
The Balm Put A Lid On It Far Bazı: Alıp denemeyi istediğim bir far bazıydı. İndirim varken uygun fiyata geliyordu. Fiyatı 21,50 TL
The Balm Nude Dude Far Paleti: Bu far paleti almayı çok istediğim bir üründü. Sonunda aldım! Renklerin tonu, yapısı çok güzel ve indirim zamanı baya uygun bir fiyata denk geliyor. Fiyatı 43,10 TL. Kullanmak için sabırsızlanıyorum!
Ecotools Bamboo Airbrush Concealer Kapatıcı Fırçası: Bu fırçada indirim yoktu ama ihtiyacım olduğu için aldım. Fiyatı 17,25 TL
Loreal Lumi Magique Aydınlatıcı: Bu ürünü denemek için aldım. Umarım memnun kalırım. Aldığım renk 01 ivory. Fiyatı 23,60 TL
Gosh Defining Brow Gel: Kaş maskarası arıyordum ve bu ürünü alıp denemek istedim. Rengi 002. Fiyatı 14,85 TL 
Loreal Volume Million Lashes Extra Black Maskara: Hep aynı maskarayı kullanıp duruyordum, artık sıkılmıştım. Yeni bir şey denemek istediğim için bu maskarayı aldım. Fırçası güzel gibi duruyordu. Fiyatı 23,15 TL
The Balm Bahama Mama Bronzer: Almak için indirimi bekliyordum. Çok güzel soğuk tonlu bir bronzer. Kontur yapmak için ideal bir ton olduğunu düşünüyorum. Fiyatı 27 TL
 
Real Techniques Expert Face Brush: Bu fırçayla makyaj yapmak için sabırsızlanıyorum. Ne zamandır almak istiyordum. Çok yönlü bir fırça. Fondöten sürmek için, kontur yapmak için, bronzer ve allık uygulamak için kullanabilirsiniz. Fiyatı 25,75 TL
 Rexona Shower Clean Deodorant: Genelde kullandığım deodorant yoktu. Deodorantım da bitmişti neredeyse o yüzden bunu aldım. Umarım güzeldir. Fiyatı 6,50 TL
 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...