21 Mart 2016 Pazartesi

Elidor Kuru Şampuan | Yağlı Saçlar İçin

Saçınızı sık sık yıkamak istemiyorsanız ama aynı zamanda her gün yeni yıkanmış gibi gözüksün diyorsanız kuru şampuan mutlaka sahip olmanız gereken bir ürün. Bazı günler saçımızı yıkamaya üşenebiliriz, zamanımız yoktur yıkayamayız ya da başka sebeplerden dolayı yıkayamayız. Ama yağlı saçlarla da dolaşmak istemeyiz. İşte o zamanlar kuru şampuan kullanarak saçlarımızı yağlı, hacimsiz görünümden kurtarabiliriz.


Benim saçlarım ince telli ve çabuk yağlanıyor. Yağlı saçlarla gezmek istemiyorsam her gün yıkamak zorundayım. Elidor'un kuru şampuanı 1 dakikada saçlarımı o yağlı görünümden kurtarmayı başarıyor. Fakat bunu yaparken saç diplerimi çok sertleştiriyor. Bu özelliğini hiç sevmiyorum.
Saçımın en yağlı bölgelerine 20-30 cm uzaklıktan sıkıyorum ve masaj yapıyorum. Daha sonra saçlarımı tarıyorum, yeni yıkanmış gibi oluyor. Görüntüde saçlarım çok iyi gözüküyor ama dokunduğumda saçlarımın çok sert olduğunu hissediyorum. Bir süre sonra da yağlıymış gibi gelmeye başlıyor ama görüntüde gayet güzel duruyor.


Günü kurtaran bir kuru şampuan fakat saçlarımı kaskatı yaptığı için pek sevmiyorum. Zorunda olmadıkça kullanmamaya çalışıyorum. Elidor'un bu kuru şampuanı aynı zamanda hacim veren bir ürün olduğu için saçları şekillendirmeden önce hacim vermek için kullanılabileceğini düşünüyorum. Ben öyle kullanmayı hiç denemedim ama bunun için uygun bir ürün olduğunu düşünüyorum. Saçlara gerçekten güzel hacim veriyor. Almayı düşünürseniz Gratis ve Watsons'larda bulabilirsiniz. Ben 12 lira civarında bir fiyata almıştım. 

Bu ürünü denediniz mi, nasıl buldunuz, almayı düşünür müsünüz? Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...