27 Mart 2016 Pazar

Real Techniques Expert Face Brush

Bu fırçayı Gratis'in Kadınlar Günü indiriminden almıştım ve o zamandan beri elim hep bu fırçaya gidiyor. Başka bir fırça kullanamaz oldum. Gerçekten inanılmaz başarılı buldum. Fondöten fırçası diye aldım ama sadece fondöten sürmek için kullanmadım. Pudra, bronzer, allık... hepsi için kullandım. Boşuna expert face brush dememişler demek ki.


Fırçanın yapısını çok beğendim. Kılları sık ve çok yumuşak. Kıllarının yapısı hakkında küçük bir araştırma yaptım. Sentetik kıllara sahipmiş ve bakteri tutmayan kıllardan üretilmiş. Bu gerçekten çok güzel bir özellik.

Bu fırça üstten ve alttan basık yani elips şeklinde bir fırça. Temizlenmesi oldukça kolay, üstünde kalan ürünler hemen akıp gidiyor. Şimdiye kadar kıl dökme problemi yaşamadım. Genellikle 3-4 günde bir , bazen de hemen ertesi gün yıkadım. Umarım hemen ertesi günü yıkamalarım fırçamın ömrünü azaltmıyordur. Fondöten fırçaları konusunda biraz takıntılıyım, kirli fırçayla uygulama yapamıyorum. Sanki öyle kullanırsam hemen yüzümde sivilceler çıkacakmış gibi düşünüyorum. Aranızda benim gibi olanlar var mı? Umarım yalnız değilimdir...


Real Techniques'in bu fırçası fondöteni gerçekten mükemmel, pürüzsüz bir şekilde dağıtıyor. Hiç çizgilenme yapmıyor. Çoğu zaman yuvarlak hareketler bazen de tampon hareketler yardımıyla fondöteni güzelce dağıtabiliyorum. Gerçekten çok çok az miktarda ürün yiyor. Böylece fondötenden yüksek kapatıcılık alabiliyoruz. Bu fırçayla aynı zamanda çok iyi kontur de yapılıyor. Yüze çok güzel oturuyor. Bir de göz altlarını pudrayla sabitlemekte başarılı buldum. Bunların dışında bronzer, allık, highlighter veya aklınıza gelen diğer ten ürünlerini uygulamada çok başarılı. Ama özellikle likit ya da krem yapıdaki ten ürünlerini uygulamada daha iyi buldum.


 Expert face brush'a sahip değilseniz almanızı şiddetle tavsiye ediyorum. Memnun kalacağınıza eminim. Ben indirimden 25 lira gibi bir fiyata aldım. İndirim zamanı alınması gereken bir Real Techniques fırçası olduğunu düşünüyorum.
Siz bu fırçayla ilgili neler düşünüyorsunuz? Yorum bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...