4 Nisan 2016 Pazartesi

Bitenler #3


Son zamanlarda kullanıp bitirdiğim ürünlerden bahsetmek istiyorum. Hepsi memnun kaldığım ürünler değildi, yine de kullanıp bitirdim. Genelde bakım ürünleri bitirdim sadece bir tane makyaj ürünü var. 



Rosense Gül Suyu: Gül suyu herkesin bildiği gibi cilt için çok faydalı bir şey. Ben gül suyunda Rosense markasını tercih ediyorum. İçeriği diğer markalara göre çok daha iyi. %100 doğal olduğu yazıyor. Cildime tonik niyetine gül suyu uyguluyorum. Çok iyi geliyor. Cilt lekelerinin giderilmesine yardım eden bir ürün. Aslında tek özelliği bu değil. Gül suyunun faydaları say say bitmez. Ben cildimi temizlemek, cilt lekelerimi gidermek için kullanıyorum. Çok memnunum, bittikçe alırım.

Yves Rocher Hydra Vegetal Yüz Temizleme Jeli: Bu üründe aslında benim cilt tipime uygun olmayan bir ürün fakat beğendim. Kuru, kurudan karmaya dönük cilt tipleri için. Fakat benim cildim genellikle karma bazı zamanlar yağlı olabiliyor. Bunun yeşil renkli olanları Sebo Vegetal diye bir seri var. Onu deneyeceğim, benim cilt tipim için yapılmış bir seri. Olmazsa tekrar bundan alırım çünkü çok memnun kaldım. Derinlemesine temizlik yapıyor. Yüzümde hafif makyaj var ve temizleme sütü vs. çıkarmaya üşeniyorum, sadece bu temizleme jeliyle yıkadığımda bütün makyajım çıkmış oluyor. Temizleme konusunda çok başarılı buldum. Köpüren bir kıvamı yok, çok az köpürüyor. Bu ürünü kullandıktan sonra cildiniz yumuşacık oluyor, nemli bir his bırakıyor. Ayrıca göz çevresinde de kullandım, yanma hissi yaşamadım.

 Dove Oxygen Moisture Şampuan: İnce telli, hacimsiz saçlar için yazdığını görünce hemen aldım. Beklentilerimi karşılamayan bir ürün oldu. Benim bu ince telli, hacimsiz saçlarımı hacimsizlikten kurtaracağını düşünüyordum ama düşündüğüm gibi olmadı. Sadece ilk yıkamada saçlarımın tepesi kabarık oluyordu o kadar. Ve sadece tepesinin kabarması hiç hoş olmuyordu. 250 mL'lik bir ürün o yüzden çabuk bitti. Bir daha almayı düşünmüyorum.


Nivea Pure&Natural Action Deodorant: Severek kullandığım bir deodorant. Bittikçe alırım. Uzun süre koruma sağlıyor, üzerinde yazdığı gibi 48 saat olmasa da. Kokusunu çok beğeniyorum. Yasemin kokusu sevdiğim bir koku. Pudrasız. Bu deodorantın en sevdiğim yanı alüminyum ve koruyucu madde içermemesi. Daha önceki bitenler yazımda da bu üründen bahsetmiştim. O yazıya da buradan ulaşabilirsiniz.

Nivea BB-Clean Temizleme Suyu: Bu temizleme suyundan da çok memnun kaldım. Göz makyajını, ten makyajını kolayca çıkartıyor. BB kreme cildi hazırlama gibi bir özeliği varmış ama o şekilde hiç kullanmadım. Sadece makyajımı çıkarmak için kullandım.

Parmex Aseton: Bu benim artık klasik hep kullandığım bir aseton. Ojeyi çok iyi çıkartıyor. Kokusu aseton gibi değil, güzel kokuyor. Bu hanımeli kokulu olanı. Bittikçe alıyorum, sevdiğim bir aseton.


İpana 3 Boyutlu Beyazlık Luxe Diş Macunu: Dişleri düzenli kullanımda gerçekten beyazlatıyor. Baya memnun kaldım bu diş macunundan. Çok güzel bir ferahlık hissi veriyor. Dişleri temizlemekte oldukça başarılı. Hala denemediyseniz denemenizi tavsiye ediyorum. Memnun kalacağınızı düşünüyorum.

Benzamycin Sivilce Kremi: Gece yatmadan önce sivilcelerimin üzerine sürüyordum. Benim için etkili bir üründü. 1-2 günde sivilceyi iyileştiriyordu. Dermatoloğumun söylemesi üzerine bu sivilce kremini kullanmaya başladım. Sizinde sivilce probleminiz varsa kesinlikle bir dermatoloğa gitmenizi öneriyorum. Ordan burdan duyduğunuz gördüğünüz şeylerle sivilceler geçmiyor. Bende zamanında kendim bir şeyler yaparak sivilceleri geçirmeye çalışmıştım ama hiçbir faydası olmamıştı.

Deborah La Cipria Pudra: Gördüğünüz gibi tamamen bitirdim. Sevdiğim bir pudra. Rengini, dokusunu çok beğeniyorum. Sürekli bu pudrayı kullanıyorum. Bununla ilgili detaylı bir yazıda yazmıştım. Ona da buradan ulaşabilirsiniz.

Bitenler yazım bu şekildeydi. Bu ürünler hakkında neler düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...