29 Nisan 2016 Cuma

Gratis Himalaya Herbals Ürünleri

Bugün Gratis'ten çok güzel bir paket aldım. İçinde arındırıcı neem özlü yüz yıkama jeli, arındırıcı neem özlü yüz temizleme köpüğü ve arındırıcı scrub bulunuyor. Bu güzel hediyeler için Gratis'e teşekkür ediyorum.




Himalaya Herbals markası ürünlerini %100 bitkisel aktif bileşenlerden oluşturuyor. Ürünleri paraben, SLS/SLES ve fitalat içermiyor. Doğal ürünler olduğu için denemeyi istediğim ürünlerdi. Bakalım deneyip nasıl ürünler olduğunu göreceğim. Deneyimleri blogumda yazıyor olacağım.



 
İlk olarak arındırıcı neem özlü yüz yıkama jelinden başlayalım. Bu yıkama jeli normal ve yağlı ciltler için. Benim cilt tipim için uygun, o yüzden sıkıntı yaşayacağımı düşünmüyorum. Sabun içermiyor. Temiz, problemiz bir cilde kavuşamayı vaad ediyor. Aynı zamanda siyah nokta oluşumunu engellemeye yardımcı olduğunu söylüyor.

 
Arındırıcı zerdeçal (neem) özlü yüz temizleme köpüğü benim anladığım kadarıyla yüz temizleme jelinin köpük versiyonu. İçerik listesine baktığınız zaman içeriğinin aynı olduğunu görüyorsunuz. Sadece birini köpük formda birini de jel formunda hazırlamışlar. Bu yüzden iki ürününde vaadleri aynı. Sabun içermiyor. Normal ve yağlı ciltler için. Cildi kurutmadan fazla yağdan arındırdığını söylüyor.







 
 
Son olarakta yine neem özlü arındırıcı scrub var. Bu da normal ve yağlı ciltler için. Ciltteki yıpranmış deriyi kaldırmayı ve cildi arındırmayı vaad ediyor. İçinde kayısı parçacıkları bulunuyor. Kayıcı parçacıkları sayesinde siyah noktaları, ölü hücreleri ve yerleşmiş kirleri ciltten uzaklaştırıyormuş. Cilde yumuşak, taze, temiz ve problemsiz bir görünüm kazandırdığını söylüyor.

 
Bu ürünlerle ilgili düşünceleriniz bana yorum olarak bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...