1 Nisan 2016 Cuma

Günün Ojesi | Pastel Soft Pop 783 Be Cool


Bugün tırnaklarımda Pastel'in Soft Pop 783 Be Cool ojesini ve üzerine Rimmel'ın 019 Disco Diva simli ojesini kullandım. Sonuç benim çok hoşuma gitti. Bu ikiliyi sıklıkla kullanıyorum. Simli ojeyi bazen tek tırnağıma bazen de gördüğünüz gibi bütün tırnaklarıma uyguluyorum. Vize zamanında olduğum için uzun süre bozulmayacak bir ojeye ihtiyacım vardı bu yüzden simli ojeyi tüm tırnaklarıma uyguladım. Çünkü bu oje tırnaklardan hiç çıkmıyor...






Pastel'in bu ojesi çok çok açık bir mavi. Neredeyse beyaz denilecek kadar açık bir mavi. Daha koyu olduğunu düşünerek satın almıştım. İstediğim ton olmasa da bu da çok beğendiğim bir renk. Pembe simli ojeyle baya uyumlu oldular. Bahara çok yakışan bir oje kombinasyonu olduğunu düşünüyorum. Her baktığımda bana bunu hatırlatıyor. 




  
1. Tırnaklarıma base coat olarak NK tırnak sertleştirici ve güçlendirici ojesini kullandım. Benim tırnaklarıma iyi geliyor. Daha yeni kullanmaya başladım ama etkisini çabuk gösteriyor. Ayrıca Gratis'ten 4 lira gibi bir fiyata almıştım. Çok ucuz geldi çünkü tırnak sertleştirici ojeler normalde daha pahalı oluyor. Bu ojeyi denemediyseniz bakmanızı tavsiye ediyorum.
2. İki kat Pastel'in Soft Pop 783 Be Cool ojesini sürdüm. Tek katta tam örtücülük sağlamadı o yüzden iki kat sürmeyi tercih ettim. Aslında üzerine simli oje süreceğim için belki de ikinci kata gerek yoktu. Ama dayanamadım ikinci katıda geçtim. 
3. Ojenin bir süre kurumasını bekledikten sonra üzerine bir kat Rimmel'ın Glitter Bomb'larından 019 Disco Diva ojesini sürdüm. Bu çok sevdiğim bir oje. O kadar seviyorum ki bütün ojelerimin üzerine sürmek istiyorum. Ayrıca çok kalıcı. Ama çıkarması diğer simli ojelerde olduğu gibi zor :(
4. Top coat olarakta Revlon'un oje kurutucu ojesini kullandım. Bu da gerçekten son zamanlarda çok sevdiğim bir oje oldu. Ojenin kalıcılığını çok fazla arttırıyor. Çok hızlı kurutuyor. Ojenize dokunduğunuzda çok kaygan ve pürüzsüz olduğunu fark ediyorsunuz. Parlak bitişli bir top coat. Bu olmadan yapamaz oldum...

Bu ojeyi nasıl buldunuz? Yorum bırakmayı unutmayın! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...