15 Nisan 2016 Cuma

Günün Ojesi | Rimmel Rita Ora 408 Peachella




 Bugün tırnaklarımda Rimmel'ın Rita Ora Colourfest 60 Second Super Shine serisindeki 408 Peachella, orta parmağımda da yine Rimmel'ın Pop Art ojesini kullandım. Bu iki ojeyi birbirine çok yakıştırıyorum. Aynı zamanda bu rengin ilkbahar, yaz aylarına çok yakışacağını düşünüyorum. 








Peachella rengi pastel tonlarında bir turuncu. Bence çok güzel bir renk. Biraz da içinde şeftali tonlarını barındırıyor. Soluk bir turuncu olduğu için bu renk çok hoşuma gidiyor. Canlı bir turuncu rengi olsaydı bu kadar sevemezdim. Pop Art ojeye gelirsek çoğu ojeyle bunu yakıştıramıyorum, ama bu renkle uyumu çok güzel. İçinde rengarenk pullar bulunan bir top coat.

 

1. Tırnaklarımda base coat olarak NK tırnak sertleştirici ve güçlendirici ojesini kullandım. Bu oje tırnaklarımın daha sert ve güçlü olmasını sağlıyor. Böylelikle tırnaklarım kolay kolay kırılmıyor. Tırnak sertleştirici bir ürün arayışındaysanız bu ürünü tavsiye ederim.
2. Sonra iki kat Rimmel'ın Rita Ora serisindeki 408 Peachella ojesini sürdüm. Bu oje tek katta hiç örtücülük sağlamıyor. Ama ikinci katı geçince tırnağınızın rengi belli olmuyor. Bu ojeden tam örtücülük almak istiyorsanız iki kat sürmek zorundasınız, tek katta asla bunu sağlamıyor. Oldukça sıvı bir yapısı var. Hızlı kuruyan bir oje. Tek başına bu oje çok kalıcı değil fakat top coat kullanırsanız kalıcılığı artacaktır. Tek başına kullanmanızı pek tavsiye etmiyorum.
3. Daha sonra orta parmağımda Rimmel'ın Pop Art ojesini kullandım. Açıkçası ojenin içindeki pulların yoğunluğu fazla olmadığı için fırçaya çok az sayıda pul geliyor. O yüzden sürümü zor. İstediğiniz görüntüye ulaşmanız için biraz uğraşmanız gerekiyor. 
4. En son top coat olarak Revlon'un oje kurutucu ojesini kullandım. Ojeyi çok hızlı kurutuyor. Kalıcılığını arttırıyor. Alttaki ojenin duruşunu güzelleştiriyor, pürüzsüz olmasını sağlıyor. Parlak bir bitişi var. Parlak ojeleri hep daha çok sevmişimdir. Benim gibi ojede parlak bitişten hoşlanıyorsanız bu ojeyi kesinlikle denemelisiniz.

Bu ojeyle ilgili yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...