25 Nisan 2016 Pazartesi

Nivea After Shave Balsam'dan Makyaj Bazı Olur Mu?

Nikkietutorials'ın başlattığı akıma sonunda bende katıldım, son zamanlarda makyaj bazı olarak Nivea After Shave Balsam kullanıyorum. Uzun bir süre kullanmamak için direndim ama o kadar çok övüldü ki daha fazla dayanamadım. Bu ürünü blog, youtube, instagram gibi birçok yerde çokça gördünüz, bende kendi düşüncelerimi paylaşmak istedim. 


Bu ürün ilk popüler olduğu zamanlarda neden böyle bir şeyi makyaj bazı olarak kullanırlar diye düşünüyordum. Hatta çok saçma, bir sürü güzel primer var after shave balsam kullanmam demiştim. Yine büyük konuştum ve başıma geldi... Şu an her makyajımın altına bu ürünü kullanıyorum. Çünkü gerçekten makyajı çok iyi tutuyor. Resmen fondöten yüzüme yapışıyor, asla bozulmuyor. Fondöteni öyle bir tutuyor ki hiçbir şekilde başka bir yere bulaşmıyor. Normalde fondöten cildime tam oturduktan sonra dokunduğumda hep elime bulaşırdı fakat bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri öyle bir şey olmuyor.
Hatta bu yüzden sabitlensin diye hep üzerinden pudrayla geçerdim şu an böyle bir şeye gereksinim duymuyorum. Sadece cildim karma olduğu için T bölgem bir süre sonra parlama yapmaya başlıyor. O yüzden birkaç saat sonra T bölgemi pudralama ihtiyacı duyuyorum. Cildimin yağlanmasının önüne geçmedi ama normalden daha fazla parlama da yapmadı.


Tüm bunların nedeni içinde gliserin bulunması. Gliserin makyaj bazlarında da kullanılıyor. Bu makyajın daha kalıcı olmasını sağlıyor. Fakat Nivea After Shave Balsam kadar makyajı iyi tutabilen makyaj bazları genelde pahalı oluyor. Bu ürünü 14,90'a aldım. Bu fiyatta bu kadar iyi performansı olan bir makyaj bazı kolay bulunmuyor. Makyajı iyi tutmasının yanında aynı zamanda sanki aydınlık görünüm veren bir makyaj bazı sürmüşsünüz gibi oluyor. Işığı çok güzel yansıtıyor. Kesinlikle parıl parıl bir görünüm değil, sanki kendinden cildiniz ışıldıyor gibi bir görünüm. Daha canlı, taze bir cilde sahip oluyorsunuz. Bu nedenle bence makyaj yapmayacağınız zamanlarda bile kullanılabilir.


Kokusuna gelirsek gerçekten kötü bir kokusu var. Ciddi anlamda erkek gibi kokuyor. Neyse ki bu koku kalıcı değil. Bir süre sonra uçup gidiyor. Ama sürerken tam bir işkence benim için. Aslında erkek parfümlerinin kokusunu severim ama bu sevilecek gibi değil. Baya kötü. 
 Erkeklerin tıraş olduktan sonra kullandıkları bir ürün olduğu için cildimde herhangi bir sivilce, kızarıklık gibi şeylere neden olacağını düşünmüyordum. Düşündüğüm gibi de oldu. Normalde en ufak bir şey bende sivilce yapabiliyor, bu üründe böyle bir sıkıntı yaşamadım. Bu ürünle ilgili bazı yorumlarda kıllanma yaptığı söyleniyor ama bende böyle bir sorun olmadı.



Sonuç olarak Nivea After Shave Balsam'dan makyaj bazı olurmuş. Son zamanlarda makyaj altına bu ürünü severek kullanıyorum. Makyajı çok iyi tuttuğu ve canlı, ışıldayan bir cilt görünümü verdiği için çok severek kullanıyorum. Gözeneklere bir etkisi yok eğer böyle bir probleminiz varsa gözeneklerin olduğu yerlere gözenek küçültücü baz kullanabilirsiniz. Benim düşüncelerim bu şekildeydi.

Siz bu ürünle ilgili neler düşünüyorsunuz, bana yorum bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...