19 Nisan 2016 Salı

Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Bakım Kremi

Günlük kullanımda çok severek kullandığım bir yüz kreminden bahsedeceğim. Makyaj altında çok iyi durduğunu düşünüyorum. Benim gibi karma cilt tipine sahip olanlara uygun olan bir krem.


Öncelikle benim cildim genellikle karma ama mevsimlere göre değişebiliyor. Örneğin yaz aylarında daha yağlıya dönük oluyor, kış aylarında ise yanaklarım kuruyabiliyor. Ama T bölgem her zaman yağlı ve parlama yapıyor. Nivea'nın Aqua Sensation Canlandırıcı Bakım Kremi günlük kullanım için bana yeterli geliyor. Hafif bir nemlendirici. Cilt tarafından çabuk emiliyor ve mat bir bitişi var. Su bazlı bir ürün. Cilt tipiniz benim gibiyse çok memnun kalırsınız. Bende hiçbir şekilde sivilce, şişlik gibi şeylere sebep olmadı. Bu yüzden çok memnunum çünkü cildim sivilceye çok meyilli. Yalnız cildiniz kuruysa tavsiye edemeyeceğim bir ürün. Nemlendirmesi size yetmeyecektir.
Aynı zamanda bu krem makyaj altında çok iyi duruyor. Çabuk emildiği için makyaj yapmadan önce kremin emilmesini uzun süre beklememiş oluyorsunuz. Mat bir bitişi olduğu için karma ciltler makyaj altında severek kullanacaktır. Gerçekten de dediği gibi o canladırıcı etkiyi fark ediyorsunuz. Daha taze, canlı bir görünüme kavuşuyorsunuz. Bu özelliği nedeniyle makyaj altında mükemmel duruyor. Kokusuna gelirsek beni rahatsız etmeyen güzel bulduğum fresh, hafif bir kokusu var.


Düzenli olarak her gün kullanıyorum ve cildimin nem/yağ dengesini kurduğunu söyleyebilirim. Bana çok iyi geliyor. Karma cilde sahipseniz ve hafif, emilimi kolay bir nemlendirici yüz kremi arıyorsanız Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Bakım Kremi'ni tavsiye ederim. Aynı zamanda normal ciltler için de uygun olan bir krem. Kısacası hafif bir nemlendirici arıyorsanız buna bir bakabilirsiniz.

Bu ürünü denediniz mi, nasıl buldunuz? Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...