12 Nisan 2016 Salı

Victoria's Secret Amber Romance

Yavaş yavaş yaklaşan yaz ayları için size güzel bir tavsiyede bulunacağım. Bence bu güzel bahar günlerinde ve yaz aylarında ağır parfümler kullanmak yerine daha hafif, fresh kokulara yönelmelisiniz. Victoria's Secret markasında olduğu gibi birçok markada da bulabileceğiniz vücut spreylerine yönelebilirsiniz. Ben bugün sizlere çok severek kullandığım bir vücut spreyi olan Amber Romance hakkındaki düşüncelerimi aktaracağım.




Kokunun notaları kehribar, siyah kiraz, sandal ağacı, vanilya, aloe vera, papatya ve ingiliz kreması. Oryantal dediğimiz notalardan oluşuyor. Şekerli, romantik bir koku. Vanilya, sandal ağacı, kehribarın karışımı kokuya seksilik katıyor. Papatya ise kokunun daha fresh olmasını sağlıyor. Bence çok fresh, tatlı, çekici, yumuşak bir koku. Bahar ve yaz ayları için benim favorim. Aynı zamanda yaz-kış kullanılabileceğini düşünüyorum. Öyle romantik, yumuşak, tatlı bir koku ki her mevsime yakışıyor. 


Vücut spreyleri bildiğiniz gibi parfümler kadar kalıcı olmuyor. Daha hafif ve kalıcılıkları daha kısa süren ürünlerdir. Fakat Victoria's Secret Amber Romance çok kalıcı bir vücut spreyi. Gün boyu kalıcı, hatta ertesi gün bile kokuyu hissediyorsunuz. Bu özelliği kokusundan sonra en sevdiğim yanı. Kokunun notalarına baktığınızda ağır bir koku olduğunu düşünebilirsiniz. Ama aksine çok ferah bir koku. Vücut spreyi olmasından kaynaklanıyor bu özelliği de. Parfüm olsaydı kesinlikle bu kadar hafif olamazdı. 






250 ml bir ürün, geçen seneden beri kullanıyorum ama hala bitmedi. Uzun süre gidecek bir vücut spreyi. Yaz ve bahar aylarında parfüm yerine bunu kullanıyorum. Aslında yaz-kış kullandığım bir ürün. Yaz aylarında sizinde böyle vücut spreyi gibi hafif ürünlere yönelmenizi tavsiye ederim. Bu ürünü 35 TL'ye almıştım. Çok severek kullanıyorum.






Bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...