21 Mayıs 2016 Cumartesi

ALIŞVERİŞ | 19 Mayıs Gratis İndirimi, Watsons

Gratis'te 19-22 Mayıs tarihleri arasında bazı markalarda bayram indirimi vardı. Bende indirimden aldıklarımı sizlerle paylaşmak istedim. Watsons'a da uğramıştım, oradan da aldığım bir kaç şeyi paylaşıyor olacağım.




Real Techniques Core Collection Fırça Seti: Bu seti içerisindeki buffing ve kontür fırçası için almayı istiyordum. Gratis'te %40 indirim olduğu için uygun bir fiyata geliyordu. Fiyatı 65,90 TL
 Max Factor Facefinity All Day Flawless 3in1 Fondöten: Bu fondöteni bir kere deneme şansım oldu. Ciltteki duruşu güzeldi fakat rengi bana biraz koyu geldi. The Body Shop'un renk düzenleyici damlasından almayı düşünüyorum. Onunla rengini açarak kullanabilirim. Yoksa rengi elimde denediğim gibi yüzümde durmadı. Elimde tam bana uygun bir renkmiş gibi duruyordu. İndirimli fiyatı 33,50 TL
Max Factor Mastertouch Concealer: Bu kapatıcıyı da bir kere deneme fırsatım oldu. Çok ince, az kapatıcılığı olan bir göz altı kapatıcısı. Bunun rengi fondöten gibi koyu gelmedi. Uydu diyebilirim. İndirimli fiyatı 28,25 TL
Nivea Güneş Kremi: Bu güneş kremini anneme aldım. Annem severek kullanıyor. 20 güneş koruma faktörü bulunuyor. İndirimli fiyatı 27,25 TL 
Otacı Bitki Özlü Şampuan: Bunu da anneme aldım. 10 bitkili ve canlandırıcı özelliği olduğu yazıyor. Normal ve yağlı saçlar için bir şampuan. Kokusu biraz garip. Ot, ağaç gibi kokuyor ama kalıcı değilmiş. Annem bu şampuandan gayet memnun. İndirimli fiyatı 10,75 TL
Flormar Pearly Oje: Nude oje arayışına girdim şu ara. Bunu bir deneyeceğim, umarım istediğim gibi çıkar. Fiyatı 2,95 TL 
Revlon Colorburst Matte Balm: Sadece o güne özel Watsons'ta bu rujlar 15 TL'ye düşmüştü. O yüzden 225 numarası aldım. Mentollü bir kokusu var. Hissi normal mat rujlar gibi değil, garip. Rengini, yapısını beğendim. 
Rimmel Stay Matte Primer: Yakın zamanlarda kullandığım makyaj bazım bitmişti ve uygun fiyatlı bir baz arıyordum. Bu sıralar Rimmel'ın makyaj bazını deniyorum. Beğendiğim bir ürün oldu. Fiyatı 16 TL diye hatırlıyorum. 
Deborah La Cipria Pudra: Bu pudrayı severek kullanıyorum. Detaylı bir yazı yazmıştım bu pudrayla ilgili. Merak ediyorsanız buradan ulaşabilirsiniz. İndirimli fiyatı 14 TL

Benim son günlerde yaptığım alışverişler böyleydi. Siz bu ürünlerle ilgili ne düşünüyorsunuz? Bana yorum bırakmayı unutmayın! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...