12 Mayıs 2016 Perşembe

ALIŞVERİŞ | Watsons İndirimi

8-13 Mayıs tarihleri arasında Watsons'ta saç bakım ürünlerinde indirim vardı ve bende bu indirimden yararlanmak istedim. Minik bir alışveriş yaptım. Neler aldığıma bir bakalım :)
 




Dax Supergro: İçerisinde bir sürü besleyici yağ bulundurduğu için bu saç kremini denemek istedim. Saç uçlarını tedavi ediyormuş ve saçın hızlı uzamasını sağlıyormuş. Merak ettiğim, denemek istediğim bir üründü. Normalde fiyatı 34 TL ama indirimden 20,40 TL'ye aldım.
Urban Care Natural's Biotin&Keratin Şampuanı: Bu şampuanı çok yerde görmüştüm. Hakkında çok iyi şeyler duymuştum. Benimde şu sıralar yeni bir şampuana ihtiyacım olduğu için bunu almak istedim. Umarım memnun kalırım. Fiyatı 16,90 TL 
Elseve Kırık Uç Onarıcı Bakım Kremi: Normalde Elseve'in mucizevi yağını kullanıyorum, çok memnunum. Fakat yeni bir şeyler denemek istedim. Açıkçası hep aynı ürünü kullanmaktan sıkıldım. Bu üründe ilgimi çekti. Gerçekten kırık saç uçlarına bir etkisi olur mu bilmiyorum. Deneyip yorumlarımı sizlerle paylaşırım. Fiyatı 9,50 TL
Watsons Superdrug Duş Jeli: Bu duş jelini almayı planlamıyordum. Ama belli bir miktarda alışveriş yaptığınızda 1,99 TL'ye geliyordu. Kokusu da hoşuma gitti. O yüzden satın aldım. 
Nivea Pure&Natural Action Deodorant: Hep kullandığım deodorantım. Bitmişti o yüzden aldım. Fiyatı 9,99 TL
  
Bu ürünleri kullandınız mı? Neler düşünüyorsunuz? Benimle yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...