20 Mayıs 2016 Cuma

MAC Kinda Sexy Lipstick


Bugün Mac'te sahip olduğum ilk ruj olan Kinda Sexy ile ilgili yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim. Çok popüler bir ruj olduğu için ilk olarak bunu seçtim. Çoğu yerde bu ruju görüyorsunuzdur. Bende çok seveni olduğunu bildiğim için, riske atmayarak ilk bu ruju almak istedim. İyi ki de bunu seçmişim. Rengini, duruşunu, yapısını çok beğendim.


Kinda Sexy şeftali/kahve tonlarında nude bir renk. Fakat çok fazla kahvelik barındırmıyor, daha çok şeftali tonu ağır basıyor. Her makyaja uyan bir tona sahip. Ben özellikle koyu göz makyajları ile çok yakıştırıyorum. Aynı zamanda her türlü makyajla uyum sağlıyor. Makyajınızı yaptınız, ama ne renk ruj süreceğinize karar veremediğinizde hiç düşünmeden Kinda Sexy'i sürebilirsiniz. Eminim çok yakışacaktır.





Sıcak tonlu bir nude ruj olduğu için solgun göstermiyor. Her cilt tonunda farklı duruyor. Bazılarında nude kalırken bazılarında daha koyu durabiliyor. Bence her cilt tonuna yakışan bir renk. Nude bir ruj arıyorsanız bunu tavsiye ediyorum.















  Mat bitişli bir ruj. Sürümü çok kolay. Resmen dudağınızda kayıp gidiyor. Aynı zamanda dudakları kurutmuyor. Mat bitişli olup yapısının bu kadar yumuşak olması en sevdiğim özelliklerinden birisi. 










Kalıcığına gelirsek onu da başarılı buldum. Bir şeyler yiyip içmezseniz uzun süre boyunca dudağınızda kalıyor. Fakat bir şey bir şeyler yiyip içtiğinizde dudağınızın ortasından silinmeye başlıyor. Çabuk sabitleniyor. Sabitlendikten sonra da çok fazla bulaşma yapmıyor. Bazı rujlar oluyor ki rüzgarda saçım dudağıma yapışabiliyor ve elimle onu düzeltirken saçıma bulaşan ruj yanağıma değiyor. Yanağım ruj oluyor. Başka saçma yollarla bi yerlere ruj bulaşabiliyor. Böyle garip, saçma şeyler yaşayabiliyorum :D Özetle demek istediğim bulaşma yapan bir ruj değil.



Ben kokusunu da çok beğendim. Tam ruj gibi kokuyor. Kokladığım zaman bir ruj böyle kokmalı diyorum. Bu arada fiyatı 58 TL. Benim Mac Kinda Sexy rujuyla ilgili yorumlarım bu şekildeydi. Her özelliğiyle sevdiğim bir ruj. Günlük hayatımda sıklıkla kullanıyorum. Nude ruj arıyorsanız bu ruja ve bu tonlardaki rujlara bakmanızı tavsiye ediyorum. Son olarak bu ruj bana bir arkadaşımın hediyesiydi, burdan da ona sevgilerimi gönderiyorum:)

Bu ruju beğeniyor musunuz, neler düşünüyorsunuz? Benimle yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...