10 Mayıs 2016 Salı

Revlon Colorstay Fondöten | 110 Ivory

Yaklaşık son 3 aydır severek kullandığım bir fondötenden bahsedeceğim. Ciltteki duruşunu, kalıcılığını çok beğendiğim için Revlon'un colorstay fondöteniyle ilgili deneyimlerimi paylaşmak istedim. Yağlı ve karma ciltlerin seveceğini düşündüğüm bir fondöten oldu.
 
 
Bu fondötenin hem kuru/normal cilt için olanı hem de yağlı/karma cilt için olanı bulunuyor. Benim için en uygunu yağlı/karma ciltler için olanıydı. Mat bitişli bir fondöten. Spf 15 güneş koruma faktörü içeriyor. Gün içinde parlama yapmıyor. Aslında benim T bölgem ne kullanırsam kullanayım gün içinde parlama yapıyor. Fakat bu fondöten bunu en aza indirebiliyor.
Normalde 1-2 saatte parlamaya başlayan T bölgem bu fondöteni kullandığım zaman 5-6 saat parlama yapmadan duruyor. Bende sivilcelenme falan yapmadı. Cildimde bir soruna neden olmadı ama internette bu fondötenin cildinde probleme sebep olduğunu yazanları gördüm. Genelde sevilen bir ürün fakat sorun yaşayanlarda olmuş. Sanırım yağlı/karma ciltlere yönelik olduğu için ciltteki kuru yerleri çok belli ediyor. Bu yüzden çok kuru bir cildiniz varsa size göre olmayabilir. Normal/kuru ciltler için olanına bakabilirsiniz. 
 
 
Revlon colorstay fondötenin bendeki rengi 110 ivory. Çok açık tenliyseniz bu rengin cildinize uyacağını düşünüyorum. Pembe alt tona sahip. Rengi bana uygun ama ben cildime sarı alt tonlu fondötenleri daha çok yakıştırıyorum. Bu yüzden tonunu çok beğendiğimi söyleyemem. Fakat fondötenin ciltteki duruşu mükemmel. İnce bir yapısı var. Hafif bir ürün. Kapatıcılığı çok iyi değil. Çünkü fondötenden sonra sivilce izlerim hala gözüküyor, tam kapatmıyor. Tam kapanmayan yerlerin üzerinden kapatıcıyla geçiyorum böylece sorun çözülmüş oluyor. Bu fondöteni elinizle, fırçayla süngerle uygulayabilirsiniz. Fırçayla ve süngerle çok daha kolay ve hızlı uygulanıyor. Elle biraz zahmetli oluyor, uygulaması uzun sürüyor. Fakat en çok kapatıcılığı elimle uyguladığım zaman alıyorum.  



Ürünün kalıcılığına gelirsek en beğendiğim özelliklerinden birisi bu. Gerçekten çok kalıcı. Üzerinde 24 saat kalıcı olduğu yazıyor ama tabi ki 24 saat boyunca yüzümde tutmadım. Ama şöyle söyleyebilirim gün boyu bozulmadan yüzünüzde kalıyor. Bazı fondötenler gibi rengi koyulaşmıyor. Sabah sürersiniz mükemmel bir renk, cildinizle uyumu süper ama akşam eve dönüp aynaya baktığınızda oldukça koyu bir fondötenle karşı karşıya kalırsınız. İşte bu öyle değil. Bu yüzden çok beğeniyorum. Aynı zamanda çabuk sabitlenen bir yapısı var. Sürerken biraz hızlı hareket etmek gerekiyor. Kıyafetlere bulaşma yapmıyor.



 

Bu ürünün bence tek kötü yanı pompasız olması. Elime dökerek kullanmaya çalışıyorum. Bazen çok fazla gelebiliyor, ayarlayamıyorsunuz. Ters şekilde tutuyorum böylece içindeki ürün kapağına yakın oluyor, daha kolay alabiliyorum. Bazen kulak çubuğu yardımıyla almaya çalışıyorum. Bir fondötenin pompasını uydurabilirseniz öyle kullanabilirsiniz, ben uygun bir şey bulamadım. Revlon Colorstay fondöteni Watsons indirimden 25 liraya almıştım. Uygun fiyatlı, indirimdeyken kaçırılmaması gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum.

Siz bu ürünle ilgili ne düşünüyorsunuz? Benimle yorumlarınızı paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...