11 Mayıs 2016 Çarşamba

The Balm Put A Lid On It Far Bazı

İlk defa bir far bazı deniyorum, daha önce hiç far bazı kullanmamıştım. Aslında kullanmaya gerek duymamıştım. Neden kullanılır, çok gerekli bir şey mi gibi sorular merak edip kullanmamı sağladı. O zaman hemen The Balm Put a Lid On It far bazı hakkındaki düşüncelerime geçelim.




Dediğim gibi önceden hiç far bazı kullanmıyordum. Göz altı kapatıcımı göz kapaklarımda da kullanıyordum ve üzerinden pudrayla geçerek sabitliyordum. Bu benim bazım oluyordu. Gerçi hala öyle yapıyorum, sadece bunları yapmadan önce The Balm'ın bu far bazını uyguluyorum. Kapatıcı geçmek zorunda kalıyorum çünkü renksiz bir baz. Göz kapaklarımın damarlı görünümünü yok etmiyor. Benim gözlemlediğime göre farın kalıcılığını arttırıyor. Sabah yaptığınız makyaj akmadan, bozulmadan akşama kadar duruyor. Far bazı sürmediğim zaman günün sonunda göz makyajım bozulmuş, farların rengi kaçmış olabiliyor. Bu ürün bunların olmamasını sağlıyor. 


Fotoğrafta da görüldüğü gibi far bazı kullanınca farın rengi daha çok belli oluyor. Sol taraftaki baz kullanılmadan, sağ taraftaki ise baz uygulanmış hali. Farkı görebiliyorsunuz. Ürünün yapısı ilk başta çok yağlı, yapış yapış geliyor ama yaklaşık 15 saniye sonra o hissin gittiğini görüyorsunuz. 1 dakika sonra da tamamen kuruyup sabitleniyor. Çok az miktarda almanız yeterli oluyor. Far bazının ambalajı da çok kullanışlı olduğu için ihtiyacınız kadar ürünü sıkıp kullanabiliyorsunuz. 
 

İlk başta far bazı kullanmak istememin nedeni mimik çizgileriydi. Belki görünümünü azaltabilir, kapatıcının çizgilere dolmasını engelleyebilir diye düşünmüştüm. Fakat öyle bir şey yapmıyor. Zaten böyle bir vaadi de yoktu. O yüzden far bazı arayışım devam ediyor. The Balm'ın Put a Lid On It far bazı sadece göz makyajının kalıcılığını arttırıyor ve renklerin daha net belli olmasını sağlıyor. Açıkçası artık far bazı olmadan asla yapamam demiyorum. Bazen kullanmaya gerek görmüyorum bile. Çünkü benim göz kapaklarımla ilgili pek bir sıkıntım yok. Çok yağlı, ne sürsem makyaj durmuyor falan değil. Yukarıda da anlattığım gibi sadece kapatıcı ve pudra bir baz görevini görüyor bende.
 

  
Bu far bazını Gratis indiriminden 22 TL'ye almıştım. Güzel bir far bazı arıyorsanız The Balm'ın bu ürünü gerçekten başarılı. Far bazına ihtiyacınız varsa bunu kullanmanızı tavsiye ediyorum.  

Siz bu ürünle ilgili neler düşünüyorsunuz? Yorum bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...