16 Haziran 2016 Perşembe

ALIŞVERİŞ | MAC, Yves Rocher, Essence, NOTE


Son zamanlarda aldığım ürünlerden oluşan bir yazı paylaşmak istiyorum. Bazı ürünleri bugün aldım, bazılarını ise geçtiğimiz haftalarda aldım. Deneme fırsatı bulduğum ürünler oldu. Kısaca bu ürünlerden bahsetmek istiyorum.



NOTE Mineral Concealer: Bendeki 201 numarası. Yani en açık rengi. Bu kapatıcıyı deneme fırsatım oldu. Öncelikle çok kapatıcı bir ürün olduğunu söyleyebilirim. Tüpü sıkarak ürünü kullanabiliyorsunuz ve dikkatli olmazsanız çok fazla geliyor. Sonra onu dağıtması çok zor oluyor. Çok fazla ürün alınca güzel bir şekilde dağıtamıyorsunuz ve kalın bir tabaka gibi göz altınızda kalıyor. O yüzden çok az ürün almaya çalışın. Zaten çok az bir miktarı bile çok güzel kapatıyor. Eveshop'ta geçen haftalarda indirim vardı ve 19.90 TL'ye aldım. 

Yves Rocher Makyaj Süngeri: Bu süngerin çok iyi olduğunu duymuştum. Ama bir türlü alamamıştım. Bu sünger, bir süre hiçbir Yves Rocher mağazında bulunmuyordu. En son üretilmediği, artık gelmeyeceği söylenmişti. Ama tekrardan gelmiş. Fakat fiyatını biraz arttırmışlar. 14,90 TL'ye aldım. Önceden sanırım 10-12 TL gibi bir fiyatı vardı.

Essence I Love Extreme Crazy Volume Maskara: Çok popüler bir maskara. İnstagramda sürekli bu maskarayı görüyordum. Bende bir denemek için aldım. Herkesin sevdiği kadar varmış. Güzel bir maskara. Ama gün içinde biraz dökülme yapıyor. Fiyatı 10 TL gibi bir şeydi.


MAC Ruby Woo Ruj: Retro matte serisinden herkesin çok sevdiği bir renk. Sürümü zor. Ama rengi harika olduğu için biraz zorlanmaya değeceğini düşünüyorum. Bunu daha bugün aldığım için deneme fırsatım olmadı. Fakat en kısa zamanla detaylı bir şekilde yorumlarımı yazarım. Fiyatı 58 TL.

MAC Ruby Woo Dudak Kalemi: Dediğim gibi sürümü zor bir ruj. O yüzden tek başına rujla güzel süremeyeceğimi düşündüğüm için dudak kalemini de aldım. Hem böylece rujum daha kalıcı olabilecek. Bu dudak kalemleri 8 saate kadar kalıcıymış. Bakalım, deneyip göreceğim. Fiyatı 42 TL.

Siz bu ürünlerle ilgili neler düşünüyorsunuz? Bana yorum bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...