17 Haziran 2016 Cuma

Garnier Çift Fazlı Argan Yağlı Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Genellikle göz makyajını temizlemek için çift fazlı makyaj temizleyiciler kullanıyorum. İlk defa ten makyajımı çıkarmak için Garnier'in yeni çıkardığı bu çift fazlı argan yağlı micellar suyunu denedim. Ve çok beğendim. Yüz, göz ve dudaklar için kullanabiliyorsunuz. Hepsi için denedim ve başarılı buldum.



Bu ürünü makyajımı çıkarmak için kullanıyorum. Benri'nin kare pamuklarından iki tanesi hem göz makyajımı hem de ten makyajımı çıkarmam için yeterli oluyor. Kullanmadan önce çalkalıyorum sonra pamuğa döküyorum. Bazen unutup çalkalamadan döktüğümde hep üstteki yağlı kısmı geliyor. Öyle çok güzel bir etki bırakmıyor açıkçası. Garnier çift fazlı micellar suyla temizledikten sonra yüz temizleme jeliyle yüzümü yıkıyorum. Sadece bu ürünle makyajım tam çıkmış gibi hissetmediğim için bir temizleme jeliyle yıkama ihtiyacı duyuyorum. Arkasında durulamaya gerektirmediği yazıyor. Siz istiyorsanız kullandıktan sonra yıkamayabilirsiniz. Sabah uyandığınızda veya akşam makyajınızı temizledikten sonra tonik yerine kullanabilirsiniz.


Argan yağlı olduğu için yüzümde yağlı bir his bırakacak diye korkmuştum Ama öyle olmadı. İlk başta yağlı bir his bırakıyor ama kısa bir süre sonra bu his kayboluyor. Sanki ürün yüzümde kuruyor gibi oluyor. Yağlı bir zemin asla bırakmıyor. 


Ten makyajımı çok güzel temizliyor. Aynı şekilde göz makyajımı da kolayca çıkarabiliyorum. Dudaktaki ruj zaten kolayca çıkıyor ama çok kalıcı bir ruj kullandıysanız biraz uğraştırıyor. Gerçekten çok kullanışlı bir ürün. Sadece bir tane makyaj temizleyici ile bütün makyajınızı rahatça silebiliyorsunuz. Çok pratik ve kullanışlı olduğunu düşünüyorum.




Göz makyajımı silerken hiçbir hassasiyet yaşamadım. Gözümü yakmadı. Ama herkes için aynısı geçerli olmayabilir. Bazı yorumlarda gözlerde yanma yaptığını okudum. Kokusu da çok güzel. Hiç rahatsızlık vermiyor. Gratis'ten 13,90 TL'ye almıştım. Aynı zamanda uygun fiyatlı güzel bir ürün.

Siz bu ürünle ilgili neler düşünüyorsunuz? Bana yorumlarınızı bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...