11 Haziran 2016 Cumartesi

Gratis Sleek Ürünleri

Geçen gün Gratis'ten çok güzel bir kargo aldım. Gratis'lerde yeni satılmaya başlayan Sleek ürünlerden oluşan bir paketti. Bu güzel hediyeler için Gratis'e çok teşekkür ediyorum. Özellikle aydınlatıcı paletini görünce çok mutlu oldum. İlk fırsatta almaya istediğim bir paletti. 




Gelen aydınlatıcı paletinin adı Solstice 032. Bu paletle ilgili ilk izlenimlerim çok iyi, baya başarılı buldum. Biri krem diğer üçü toz yapıda olan 4 tane aydınlatıcıdan oluşuyor. Renkleri çok beğendim. Ürünün arkasında bu renklerin nasıl uygulanacağı ve hangi bölgelere uygulanması gerektiği yazılmış. Ecliptic rengini kaş kemiğini, Hemisphere rengini elmacık kemiklerini, Subsolar rengini burun kemiğini, Equinox rengini üst dudak kıvrımını aydınlatmak için kullanabileceğimiz yazıyor. En yakın zamanda bu aydınlatıcı paletini kullanıp detaylı yorumlarımı sizlerle paylaşıyor olacağım.

Bir de Matte Me likit mat rujlarından Velvet Slipper rengini göndermişler. Sleek markasının mat likit rujları en merak ettiğim şeylerden birisiydi. Bu sayede deneme fırsatım oldu. Rengi ambalajında koyu gülkurusu gibi dursa da, aslında içindeki ürün morumsu-gülkurusumsu bir renk. Ama kesinlikle dışarıdan gözüktüğü gibi bir renk değil. Bana göre rengi çok güzel fakat herkese yakışacağını düşündüğüm bir ton değil. Bir kere kullanma fırsatım oldu. Rengi biraz bende soluk durdu. Çabuk sabitlenen ve hemen matlaşan bir yapısı var. Sabitlendikten sonra hiçbir şekilde bir yere bulaşmıyor. Çıkarması zor bir mat likit ruj. İlk izlenimlerim bu şekildeydi. Detaylı incelemesini en yakın zamanda paylaşacağım.

Bu ürünlerle ilgili düşüncelerinizi bana yorum olarak bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...