14 Haziran 2016 Salı

The Balm Bahama Mama Bronzer

Sadece kontür yaparak yüzümüzün şeklini olduğundan daha farklı gösterebiliriz. Arka plana atmak istediğimiz yerlere bronzer, ön plana çıkarmak istediğimiz bölgelere aydınlatıcı ürünler uygulayarak kontür yapabiliriz. Ben son zamanlarda kontür yaparken hep The Balm'ın Bahama Mama bronzerını kullanıyorum. Gerçekten çok güzel bir ürün. Kontür için severek kullandığım bir bronzer.



Kontür yapmayı seviyorsanız büyük ihtimalle bu ürünü biliyorsunuzdur. Soğuk tonlu bir bronzer olduğu için çoğu kontür severin favorisi! Çünkü diğer bronzerlar gibi turuncu alt tonlu değil. Bundan dolayı çok güzel kontür yapma imkanı sunuyor. Pigmentasyonu çok fazla değil. Ama bir bronzer olduğu bu aslında iyi bir özellik. Çok pigmentli bir bronzer olsaydı üründen çok çok az alarak kullanmamız gerekirdi. Biraz fazla aldığımız anda dağıtması, rengi hafifletmesi zor olacaktı. Bu yüzden çok pigmentli olmaması sevdiğim özelliklerinden birisi. Bu şekilde rengini istediğim gibi arttırabiliyorum. Yoğun bir kontür istemediğm zamanlarda da hafifçe uygulayabiliyorum.


Benim yüz şeklim oval olduğu için çok yoğun bir kontür uygulaması yapmıyorum. Ama fondötenden sonra yüzüm tek renk oluyor ve kendiliğinden olan gölgesi kayboluyor. Bu yüzden suratımı gölgelendirmem gerekiyor. Bu adımı atladığım zaman kendimi doğru düzgün makyaj yapmış gibi hissetmiyorum. Gerçekten biraz yüzü ısıtmak, hafifçe gölgelendirmek yüzün duruşunu çok değiştiriyor. Herkese bu kontür olayını bir denemelerini tavsiye ediyorum. Ben kontürsüz yapamaz oldum.


Bronzerlar aynı zamanda çok yönlü ürünler. The Balm'ın Bahama Mama bronzerını aynı zamanda göz makyajımda da kullanıyorum. Göz çukurumu belirginleştirmek için kullanıyorum ve göz farı olarak da çok başarılı buldum. Mat bir ürün. İçinde hiç ışıltı bulunmuyor. Benim kaşlarım koyu renkli ama kaşlarınız açık renkteyse kaş farı olarak da deneyebilirsiniz. İsterseniz allık gibi de kullanabilirsiniz.


 Toz yapıda bir bronzer. Toz yapıda olduğu için uygulaması daha kolay. Çok fazla tozutma yapmıyor. Krem yapıdakilere göre dağıtması daha kolay. Ben bu ürünü Real Techniques Core Collection setinden çıkan kontür fırçası ile uyguluyorum. Güzel bir sonuç veriyor. Daha önce yine Real Techniques Expert Face Brush ile kullanıyordum, o da başarılı bir sonuç vermişti. Bu arada Real Techniques Expert Face Brush ile ilgili detaylı yorumlarımı merak ediyorsanız buradan ulaşabilirsiniz. Son olarak The Balm Bahama Mama bronzerı Gratis indiriminden 27 TL'ye almıştım.

Bu ürünle ilgili siz ne düşünüyorsunuz? Bana yorum bırakmayı unutmayın!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...