1 Temmuz 2016 Cuma

Bitenler #4


Bugün sizlere en son paylaştığım bitenler yazısından sonra kullanıp bitirdiğim ürünleri anlatacağım. Elimde çok fazla ürün birikti. İçlerinden sevdiklerim de oldu sevmediklerim de. İçlerinde gerçekten bir daha asla almayacağım, nefret ettiğim ürünlerde oldu. Ama boşa gitmesin diye bir şekilde kullandım. Şimdi bu ürünleri geçelim.



Neutrogena Visibly Clear Pore & Shine Temizleme Jeli: İşte bu hiç sevmediğim ürünlerden birisi. Hiçbir işe yaradığını düşünmüyorum. Ne yüzümü güzel temizledi ne de gün içindeki parlamayı engelledi. Hiçbir etkisini görmedim. Bir süre bu ürüne şans verip kullandım ama düşüncelerim değişmedi. Vaat ettiği hiçbir şeyi yapmıyor. En azından bende hiç etkisi olmadı. Makyajımı kabaca temizledikten sonra hep bir temizleme jeliyle yüzümü yıkarım. Neutrogena'nın bu temizleme jelinin makyaj kalıntılarını temizlediğini gözlemleyemedim. Kesinlikle tıkalı gözeneklere ve parlamaya bir etkisi yok. En son boşa gitmesin diye fırçalarımı temizlemek için kullandım. Ama onda da başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim. Kesinlikle önermediğim bir ürün.

Sebamed Clear Face Cleansing Foam: Sebamed'in yüz temizleme köpüğünü sivilce problemi yaşadığım dönem kullanmıştım. Etkili bir ürün olduğunu düşünüyorum. Cildi kurutabiliyor. Sivilce, siyah nokta probleminiz varsa bu temizleme köpüğüne bakabilirsiniz. Benim sivilce sorunuma faydası dokunmuştu. 

Garnier Express Çift Etki Göz Makyaj Temizleyicisi: Bu çift fazlı göz makyajı temizleme suyu. Kirpikleri güçlendiren Arginine içeriyor. Bu ürün sevdiğim makyaj temizleyicilerden birisi oldu. Göz makyajını ovalamadan kolay bir şekilde çıkarmamı sağlıyor. Aynı zamanda kirpiklere bakım yapıyor. Yağlı bir his bırakmadığı yazıyor ama bırakıyor. Suya dayanıklı rimelleri bile çıkarıyor. İlk fırsatta tekrardan alacağım ürünlerden birisi oldu.

Bebak Acı Badem Sütü: Bu ürünü bloglarda makyaj temizleyici olarak kullandıklarını ve bahseden herkesin çok memnun kaldığını görmüştüm. Sonra denemek için bende satın aldım. Ama beklentilerimi karşılamadı. Göz makyajını çıkarmak için denediğimde gözümü çok fazla ovalama ihtiyacı duydum ve doğru düzgün makyajı çıkartmadı. Ten makyajında da doğru düzgün bir sonuç alamadım. Açıkçası bu ürünü beğenmedim ve bir daha makyajımı temizlemek için kullanacağımı düşünmüyorum. Çok zor bir şekilde makyajı çıkartıyor. Fiyatı da Gratis, Watsons'larsa satılan makyaj temizleyicilerle aynı. Hatta bazılarından daha pahalı. Bir sürü güzel ürün varken bunu alıp kullanmayı gereksiz görüyorum. Bitirmek için uzunca bir süre el kremi gibi kullandım. Nemlendirmesi çok iyiydi. Bu da bir daha satın almayı düşünmediğim ürünlerden birisi oldu.


Nivea Aqua Sensation Canlandırıcı Bakım Kremi: Benim karmadan yağlıya dönük cildime iyi gelen yüz kremlerinden birisi. Bununla ilgili detaylı bir yazı paylaşmıştım. Ona da buradan ulaşabilirsiniz.

Rimmel Stay Matte Pudra: Bu pudrayı severek kullandım. Ama malesef ki sadece yarısına kadar kullanabildim. Düşüp kırıldığı için geri kalanını atmak zorunda kaldım. Ambalajı gerçekten çok dandik. Sadece bir kere yere düştü ve onda da kırıldı. Ambalajına rağmen tekrardan almayı düşünüyorum. Güzel bir pudraydı. 

Loreal Studio Secrets Primer: Bittiğine üzüldüğüm ürünlerden birisiydi. Çok severek kullanmıştım. Bununla ilgili detaylı yorumlarıma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Note Full Coverage Concealer: Çok severek kullandığım bir göz altı kapatıcısı. Bende çizgilere minimum düzeyde dolma yapan kapatıcılardan biri. Bittikçe alıyorum. Detaylı yorumlarıma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Nivea Med Protection Lip Balm: Uzun zaman sonra bir lip balm bitirdim. Dudak nemlendiricileri çok sık bitirdiğim ürünlerden biri değil. Nivea'nın bu dudak nemlendiricisi de güzel bir nemlendirici. Nemlendirmesi bana yeterli geliyor. Çok kuru, çatlamış dudaklarda işe yaramayacaktır. Günlük kullanım için yeterli gelen, sıradan, renksiz bir lip balm.

Deborah La Cipria Pudra: Neredeyse her bitenler yazımda bu pudra oluyor. En çok kullandığım ürünlerden birisi sanırım. Dönüp dolaşıp yine bu pudrayı alıyorum. Bu pudrayla ilgili bir yazı paylaşmıştım. Ona da buradan göz atabilirsiniz.


Yves Rocher 3 in 1 Ihlamur Özlü Şampuan: Bu şampuan bir Yves Rocher alışverişimde hediye olarak verilmişti. Normal saç tipi için yapılmış bir şampuan. Kokusu çok güzel. Çok fazla köpürmeyen bir yapısı var. Gerçekten saçı güzel temizliyor. Yves Rocher'den ilk defa şampuan denedim ve hoşuma gitti. Yağlı saçlar için olanını denemeyi düşünüyorum.

Elidor Kuru Şampuan: Çok sevemediğim ürünler birisi. Yağlı saçtaki o yağlı görüntüyü alıyor ama verdiği his hiç güzel değil. Bu ürünle ilgili bir yazı paylaşmıştım. Ona da buradaki linkten ulaşabilirsiniz.

Loreal Elseve Mucizevi Yağ: Loreal'in mucizevi yağını seviyorum. Hatta sarı kapaklı olanıyla ilgili detaylı bir yazı paylaşmıştım. Ona da buradan göz atabilirsiniz. Bu da kırık saç uçları için olanı. Bu versiyonu da güzel, aralarında pek fark yok. Sadece kokusu farklı. Onun dışında bir fark gözlemleyemedim. Kırıklara etkisine gelirsek bunda sarı kapaklı olandan farklı olarak bir etki göremedim. Bundan sonra sarı kapaklı olanı almayı planlıyorum. Onun kokusu daha güzeldi ve ikisininde aynı işi yaptığını düşündüğüm için sarı kapaklı olanı alacağım.

Batiste Kuru Şampuan Original: Bu kuru şampuanı ilk defa denedim ve bayıldım. O yağlı görüntüyü anında alıyor ve hiç ağırlık yapmıyor. Sanki saçınızı yeni yıkamışsınız gibi hafif oluyor. Bu küçük boyları çantaya atmak için veya seyahatlerde kullanmak için çok ideal oluyor. Tekrardan en yakın zamanda alacağım. Şimdiye kadar kullandığım en iyi kuru şampuandı.

Yves Rocher Duş Yağı: Yine başka bir Yves Rocher alışverişimde hediye edilen bir ürün. İlk zamanlarında çok severek kullanmıştım. Ama ürünün sonlarına doğru kokusu beni sıkmaya başladı. Ağır bir kokusu var. Fakat nemlendirmesi çok güzel. Kullanımı oldukça kolay. Kıvamı duş jeli gibi, yağ gibi değil. Suyla temas edince hemen köpürmeye başlıyor. Duştan sonra da sanki bir vücut yağı kullanmışsınız gibi cildiniz nemlenmiş oluyor. 


Cosmo Clean Lens: Uzun zamandır Cosmo Clean marka lens kullanıyorum ve 2 ay öncesine kadar çok memnundum. Bu lensi kullanırken çok rahattım. Fakat son zamanlarda gözümle ilgili sorunlar yaşamaya başladım. Önce mikrop kaptı daha sonra da alerji oldu. Bu sürede lens kullanamadım. En son alerji olduğumda doktorum bunun lensten dolayı olduğunu, kullandığım lensin çok kötü olduğunu, hava geçirgenliği olmadığını söyledi. Daha sonra Biofinity marka lens kullanmaya başladım. O yüzden bu lensi çöpe atıyorum ve bir daha asla bu marka lens almam. Sizde bu markayı kullanıyorsanız değiştirmenizi tavsiye ediyorum. Uzun süreli kullanımdan sonra gözünüze çok zararı oluyor. Bu lensi de en başında yine doktor tavsiyesiyle almıştım, neden böyle oldu bilmiyorum :(

Cosmo Clean Lens Solüsyonu: Yukarıda bahsettiğim nedenlerden dolayı solüsyonumu da değiştirdim. Bunun yerine Biotrue lens solüsyonu kullanıyorum. Bu solüsyon da iyi geliyordu bana ama doktorum değişmesini istediğini için artık bundan da kullanmayacağım.

Rexona Shower Fresh Deodorant: Sıradan bir deodorant. Ne çok sevdim ne de nefret ettim. Kokusu fena değil, çok sevdiğim söylenemez. Bunun üstüne çok söyleyecek bir şeyim yok. Sıradan bir deodorant yaptığı şeyleri yapıyor.

Parmex Aseton: Bittikçe aldığım ürünlerden birisi. Bu da Deborah pudra gibi neredeyse her bitenler yazımda oluyor. Ojeyi çok güzel çıkartıyor. Kokusu da hiç aseton gibi kokmuyor. Hep bu asetonu kullanıyorum. Tırnaklarıma hiç zarar vermiyor.

Benzalin Sivilce Kremi: Bu sivilce kremini sivilce olan yere uyguluyorum. Sivilceleri çok çabuk geçiriyor. Bende işe yarayan bir sivilce kremiydi. Sizde de aynı etkiyi gösterir mi bilemiyorum. Ben dermatoloğum bu kremi kullanmamı söylediği için kullandım. Dermatoloğunuza danışmadan kullanmanızı önermiyorum. 

Nivea Men Nemlendirici Krem: Bu kremi ben kullanmadım, erkek arkadaşım kullandı. Yine de buraya eklemek istedim. Söylediğine göre nemlendirmesi hafifmiş ve hemen emilen bir yapısı varmış. Aslında tabi ki de böyle söylemedi ama ben onun anlattıklarını bu şekilde yorumladım ^_^ Neyse kokusu da oldukça erkeksi ama ağır bir koku değil. Çok kalıcı bir koku değil aynı zamanda.

Flormar Calsium Gel: Bu ojeyi oje sürmeden önce base coat olarak o kadar çok kullandım ki en sonunda bitti. Güzel bir üründü. Tekrardan satın alabilirim. Tırnaklarımın uzun kalmasına, kırılmamasına yardımcı olan bir ojeydi.

Çok uzun bir bitenler yazısı oldu. Umarım yardımcı olabilmiştir. Siz bu ürünler hakkında neler düşünüyorsunuz? Bana yorum bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...