29 Temmuz 2016 Cuma

Dirty Works Açılı Allık Fırçası

Bugün sizlerle uzun zamandır kullandığım Dirty Works markasının allık fırçasıyla ilgili yorumlarımı paylaşacağım. Neredeyse 2 yıldır kullanıyorum ve başına hiçbir şey gelmedi. Bence uygun fiyatlı alınabilecek en iyi allık fırçalarından birisi.




Ben allık sürmek için hep bu fırçayı kullanıyorum. Aynı zamanda bronzer uygulamak içinde kullanıyorum. Kesik uçlu ya da açılı dedikleri tarzda bir fırçası var. Bu şekildeki bir fırçayla neyi, nasıl yapmayı sevdiğinize bağlı olarak istediğiniz gibi kullanabilirsiniz. Ama bence en iyi allık ve bronzer uygulanıyor. Kontür yapmak için de kullanılabilir. 



Fırçasının yapısı oldukça yumuşak. Kılları naylondan yapılmış ve fırçanın gövdesi tahtadan oluşuyormuş. Allık uygularken çok güzel dağıtıyor. Özellikle de fiyatına göre bu kadar başarılı olması beni ilk başlarda çok şaşırtmıştı. Fakat 2 sene boyunca kullanmama rağmen hala aynı performansı göstermesi beni daha da şaşırtıyor. Tam hatırlayamıyorum ama 10 TL civarında bir fiyatı olması lazım. 



Haftada bir yıkamaya özen gösteriyorum. Bence sizde sık sık fırça kullanıyorsanız üşenmeyip yıkayın. Temiz fırçayla makyaj yapınca hem makyaj daha iyi duruyor hem de cilt sağlığı için çok iyi bir şey. Uygun fiyatlı bir fırça arıyorsanız bu fırçaya kesinlikle bakmanızı öneriyorum. Çok yönlü kullanabileceğiniz uygun fiyatlı güzel bir fırça olduğunu düşünüyorum. Ben çok memnunum. Dirty Works markasını Gratis'lerde bulabilirsiniz.

Bu fırçayla ilgili ne düşünüyorsunuz? Bana yorum bırakmayı unutmayın! 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...