2 Temmuz 2016 Cumartesi

Günün Ojesi | Flormar Pearly Tender Beige





Bugün tırnaklarımda Flormar'ın Pearly serisinden PL372 numaralı Tender Beige rengini kullandım. Ojeyi biraz süslemek için yüzük parmağımda da Rimmel'ın Glitter Bomb Disco Diva ojesini kullandım. Bu kombinasyonu çok sevdim. Son zamanlarda bu oje ikilisini çok kullanıyorum. Nude tonlara bu aralar takmış durumdayım. O yüzden oje süreceğim zaman hep elim bu ojeye gidiyor. 




Flormar'ın bu ojesi çok güzel bir nude tonu. Rengini çok sevdim. Sade ve şık duran bir oje. Özellikle uzun tırnaklara bu tonlardaki ojeleri çok yakıştırıyorum. Rimmel'ın bu pembe tonlarındaki simli ojesiyle çok uyumlu olduğunu düşünüyorum. Simli ojeyi sadece bir tırnağımda kullandım. Böylece sade görünümden çıkmış oldu. En sevdiğim hali bu şekilde. Flormar'ın Tender Beige ojesini tek başına tırnaklarıma uyguladığım zamanlarda oldu. Ama öyle gözüme çok sade geliyor. Bu yüzden simli bir oje kullanmadan duramıyorum. En sevdiğim ojeler sanırım simli, parıltılı ojeler ^_^


1. Base coat olarak tırnaklarıma NK Tırnak Sertleştirici ve Güçlendirici ojesini kullandım. Bu ojeyi uzun zamandır oje sürmeden önce kullanıyorum. Çok faydasını gördüm. Tırnaklarımın daha güçlü olmasını sağlıyor. Başarılı bir ürün. Özellikle fiyatına göre çıkardığı iş mükemmel.
2. Sonra Flormar'ın Pearly PL372 Tender Beige ojesini kullandım. 3 kat uyguladım. Ancak 3. katta beni tatmin etti ve bu görüntüyü elde ettim. Belki ben biraz takıntılıyım, bilemiyorum ama kesinlikle ilk katta rengini vermiyor. Benim gibi ojenin opaklığı konusunda takıntılı değilseniz 2 kat kullanmanız yeterli olacaktır. Kalıcılığına gelirsek çok memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim. Çok kalıcı değil ama top coat kullandığınızda kullanılabilir hale geliyor. Rengini çok sevdiğim için, fotoğraftada görüldüğü gibi, ojeyi yarıladım. 
3. Daha sonra da sadece yüzük parmaklarıma Rimmel'ın Glitter Bomb Disco Diva adlı ojesini kullandım. Bu ojeye bayılıyorum! Çok sevdiğim bir oje. İçindeki simli parçacıkların tonu, tırnaktaki duruşu, kalıcılığı kısacası her şeyi çok güzel. Tek sorunum çıkarırken bana zorluk çıkartması. 
4. En son top coat olarak Revlon'un oje kurutucu ojesini kullandım. Bu ojeyi de çok seviyorum. Ojenin çok hızlı kurumasını sağlıyor. Bitişi çok güzel. Parlak, muhteşem bir bitişi var. Aynı zamanda ojenin kalıcılığı arttırıyor. Ben çok memnunum. Kullana kullana artık bitti neredeyse :(

Günün ojesiyle ilgili ne düşünüyorsunuz? Yorum bırakmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...