23 Temmuz 2016 Cumartesi

Himalaya Herbals Purifying Neem Scrub

Bugün sizlerle bir süredir kullandığım Himalaya Herbals neem özlü arındırıcı scrub, normal ve yağlı ciltler için olan ürünüyle ilgili yorumlarımı paylaşacağım. Severek kullanıyorum. Özellikle kullandıktan sonra bıraktığı etkiyi çok seviyorum. 



Düzenli olarak haftada 1 ya da 2 defa kullanıyorum. Siyah noktaları, ölü hücreleri ve yerleşmiş kirleri ciltten uzaklaştırma konusunda sevdiğim bir arındırıcı scrub oldu. Bu ürünü genellikle siyah noktaların fazla olduğu yerlere masaj yaparak uyguluyorum. Yıkadıktan sonra cildimin yumuşacık olduğunu hissediyorum. Sonrasında sevdiğim bir maskeyi uyguluyorum ve siyah noktalarım büyük oranda temizlenmiş olduğunu görüyorum. Eğer yüzümde aktif sivilce yoksa bütün yüzüme masaj yaparak bu ürünü uyguluyorum. Sonrasında çok temizlenmiş, arınmış, yumuşak bir cilde kavuşuyorum. Aynı zamanda yüzünüzde bulunan küçük küçük pürüzlere de çok iyi geliyor. Örneğin benim alnım genellikle olurdu. Ama bu ürünü düzenli kullanmaya başladığımdan beri onların kaybolduğunu gözlemledim. Aktif sivilcem varsa o zaman sivilceye gelmeyecek şekilde scrub kullanıyorum. Çünkü sivilceleri daha da azdırabilecek bir ürün. 


İçinde küçük küçük parçacıklar buluyor. Neem özlü ve kayısı parçacıklarıyla kombine edilmiş bir formülden oluşuyor. Neem özlü bir ürün ilk defa kullanıyorum ve ne olduğunu ilk gördüğümde çözememiştim. İnternette biraz araştırma yapınca Neem ağacı diye bir şey olduğunu gördüm. Neem özünü de sanırım ondan sağlıyorlar. Neem ağacı Hindistan'ın alt bölgelerinde ortaya çıkan bitkisel tedavilerde kullanılan bir sağlık bitkisiymiş. Çok fazla sayıda faydası olan bir bitki olduğu yazıyor. Zaten çok bitkisel bir kokusu var. Hem de %100 bitkisel içeriklerden oluşuyor ve paraben, SLS/SLES, phthalates içermiyor. Bunlarda bence bu ürünü alıp kullanmaya iten sebeplerden birkaçı. 


Himalaya Herbals markasının bu ürünüyle ilgili tek kötü yorumum bile yok. Çok severek kullandığım bir scrub. Bittikçe alıp kullanmaya devam ederim gibi gözüküyor. Bu markanın ürünlerini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Diğer ürünlerini de kullanmayı çok istiyorum. 

Siz bu ürünle ilgili neler düşünüyorsunuz? Bana yorum bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...