13 Temmuz 2016 Çarşamba

NOTE Mineral Concealer | 201

Merhaba! Bugün Note'un mineral kapatıcısıyla ilgili düşüncelerimden bahsedeceğim. Yakın zamanlarda satın alıp kullanmaya başladığım bir ürün. Çok çok beğendiğim bir ürün olmasa da güzel bir kapatıcı olduğunu düşünüyorum. Neden böyle düşündüğümü merak ediyorsanız okumaya devam edin :)



Dediğim gibi yakın zamanlarda satın aldım. O sırada kullandığım kapatıcı bitmek üzereydi ve Eveshop'ta Note ürünlerinde indirim olduğunu gördüm. Daha sonra bu kapatıcıyı gördüm ve denemek istedim. 19,90'a düşmüştü. Zaten öncesinde Note mineral kapatıcıyla ilgili güzel yorumlar okumuştum. Memnun kalacağımı düşünerek satın aldım. Neyse kapatıcıya gelirsek genel anlamda beğendim. Kapatıcılığı yüksek, göz altı morluklarını çok güzel kapatıyor. Altına başka bir ürün kullanmadan sadece bu kapatıcı ile göz altı morluklarını silebilirsiniz. Aynı zamanda aydınlık bir görünüm de katıyor. O yönden de başarılı buldum. Güzel aydınlatıyor. 



Pembe alt tonlu bir kapatıcı. Genelde sarı alt tonlu olanları tenime daha çok yakıştırıyorum. O yüzden rengini çok sevmedim. Bendeki en açık rengi 201 numarası. 


Her zaman kullandığım kapatıcılardan farklı bir başlığı var. Metal bir başlık ve tüpü sıkarak ürün gelmesini sağlıyorsunuz. Normalde sünger aplikatörlü göz altı kapatıcıları kullanıyorum. Bu özelliğini kullanışlı bulamadım. Ne kadar ürün alacağınızı ayarlayamıyorsunuz. Çok fazla sıkabiliyorsunuz. Çok fazla ürün alınca onu dağıtması zor oluyor, çizgilere birikiyor. Sadece ilk uygularken metal başlığı sayesinde bir ferahlık hissi veriyor. Bu başlığın tek iyi yanı bu bence. 



Kullanmaya devam ediyorum ama bitirince bir daha aynısı almayı düşünmüyorum. Favorim, çok sevdim diyebileceğim bir kapatıcı olmadı. Bunun nedenlerinden en büyüğü bende çizgilere doluyor olması. Tamam, şimdiye kadar kullandığım bütün kapatıcılar çizgilere doluyor. Bunu engelleyemiyorum ama minimuma indirebiliyorum. Nasıl yaptığımı da daha önceki bir paylaşımım da anlatmıştım. Onun linkini de buraya koyuyorum, bakmak isterseniz diye. Note'un bu kapatıcısını uygularken ne yaparsam yapayım gün sonunda mimik çizgilerime birikiyor. Çizgilere dolmaması için bildiğim her yolu denedim ama birikiyor. 

Benim NOTE Mineral Concealer yorumlarım böyleydi. Siz neler düşünüyorsunuz? Bana yorum bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...