4 Temmuz 2016 Pazartesi

Rimmel Stay Matte Primer


Makyaja başlamadan önce genellikle bir yüz bazı kullanırım. Yüz bazı makyajın gün boyunca bozulmadan durmasını sağlıyor. Tabi yüz bazından sonra üzerine uygulanan ürünlerde çok önemli. Ama bence en önemlisi güzel bir primer kullanmak.


Son zamanlarda Rimmel Stay Matte yüz bazını kullanma fırsatım oldu. Matlaştırıcı bir yüz bazı ve 8 saate kadar matlığı koruyacağını vaat ediyor. Benim cildimde hiçbir zaman 8 saat matlık sağlamadı. Yaklaşık 3-4 saat matlığı koruyor diyebilirim. Bu ürünü bütün yüzüme uyguladığım zamanlarda oldu, sadece T bölgesine uyguladığım da oldu. Bütün yüzüme uyguladığım zaman makyajın kalıcılığını arttırdığını fark ettim. Daha kalıcı olmasını sağlıyor ve üzerine uygulanan ürünlerin kapatıcılığını arttırıyor. Örneğin üzerine bb krem kullandığımda sanki fondöten sürmüşüm gibi durabiliyor. Sadece T bölgesine uyguladığımda da gün içinde oluşan parlamaya çok fazla etkili olmadığını gördüm. İlk sürdüğünüzde bir matlık veriyor. Ama bu matlık 3-4 saat içinde azalarak kayboluyor.


Silikon içeren ve su bazlı bir ürün. Beyaz renkli bir yapısı var ama yüzünüze uyguladığınızda şeffaflaşıyor. Beyaz beyaz durmuyor kesinlikle. Ağırlık yapan bir yüz bazı değil. Yağlı, karma ciltler için uygun olacağını düşünüyorum. Kuru cilt tipine sahip olan insanlarda nasıl bir sonuç verir bilemiyorum ama uygun olduğunu düşünmüyorum. 


Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve cildimde sivilcelenme, alerji tarzı bir sorunla karşılaşmadım. Kısaca Rimmel Stay Matte Primer hakkındaki düşüncelerimi toparlamak gerekirse kötü bir ürün olmadığı, alınabilir olduğu düşünüyorum. Ama kullandıktan sonra hayatımın ürünü dediğim bir ürün de değil. Genel anlamda beğendiğim bir ürün. Parlamayı engelliyor ama bir de onu gün boyunca koruyor olsaydı favori ürünüm olabilirdi. Uygun fiyatlı bir ürün, yanlış hatırlamıyorsam Watsons'tan 16 TL'ye almıştım. 

Benim Rimmel Stay Matte Primer ile ilgili düşüncelerim böyleydi. Siz neler düşünüyorsunuz? Bana yorum bırakmayı unutmayın!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...