25 Ağustos 2016 Perşembe

ALIŞVERİŞ | Cosmetica İndirimi, Gratis ve Watsons İndirimi

Merhaba! Son zamanlarda yaptığım alışverişlerden bahsedeceğim. Bende çoğu insan gibi indirimleri kovalıyorum. Bu da yaptığım karlı alışverişlerden birisi oldu. Özellikle Cosmetica'dan aldığım ürünler çok ucuzdu. Cosmetica sitesindeki indirim bu ayın sonuna kadar devam ediyormuş. Bir bakmanızı öneriyorum. Çok fazla indirim vardı.




cosmetica.com'dan ilk defa alışveriş yaptım ve çok memnun kaldım. Pazar günü siparişi verdim ve bugün (yani Perşembe günü) kargom bana ulaştı. Ürünler çok sağlam paketlenmiş bir şekilde geldi. Bu sayede yolda hiçbir ürünün başına bir şey gelmemiş. Bu kısa detayları belirttiğime göre şimdi ürünlere geçebiliriz.

Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Şampuan: Aslında bu şampuanı almak hiç aklımda yoktu. Fakat cosmetica.com'da 3,90 TL olduğunu görünce hemen sepete ekledim. Önceden kullandığım ve memnun kaldığım bir şampuandı. Yağlı saçlar için olanını aldım.
Nivea Aqua Sensation Yüz Temizleme Jeli: Bu yüz temizleme jeli normal ve karma ciltler için. Ben bir ara hep bu ürünü kullanıyordum ve çok memnundum. Şimdi tekrardan kullanmaya başlayacağım. Hatta ilk bitenler yazısında bu temizleme jelinden bahsetmiştim. O yazıya da buradaki linkten ulaşabilirsiniz. Cosmetica'dan 7,50 TL'ye satın aldım.
The Balm Hot Mama: Geçen haftalarda Gratis'te The Balm ürünlerinde %40 indirim olduğu zaman satın aldım. Çok fazla bir şey bulamadım, sadece bu ürünü satın aldım. Bu allığı ne zamandır almak istiyordum. İçinde ışıltılar bulunan, çok güzel pembe tonuna sahip bir allık. Fiyatı 31,50 TL.
Loreal True Match Fondöten: 1R/1C rengini satın aldım. En açık rengi buydu. Daha denemedim, umarım bana uyar. Kışın kullanabilmek için satın aldım. Rengim koyulaştığı için şu an bana çok açık kalır. Cosmetica'da indirimde fiyatı 19,90 TL.
Loreal True Match Kapatıcı: Bu kapatıcıyı çok beğendiğim için bir tane daha aldım. Ama bu sefer daha koyu bir tonu olan 04 beige rengini satın aldım. Çünkü bende 01 ivory rengi vardı ve bronzlaştığım için çok çok açık kalıyordu, kullanamıyordum. Bu ürünle ilgili detaylı yorumlarıma buradaki linkten ulaşabilirsiniz. Cosmetica'da indirimde fiyatı 13,50 TL.
Rimmel Stay Matte Pudra: Geçen haftalarda Watsons'da Rimmel ürünlerinde %40 indirim olduğu zaman yedeklemek için satın aldım. Çok severek kullandığım bir pudra. Bu pudrayla ilgili yazdığım yazıya ulaşmak için buraya tıklayabilirsiniz. Fiyatı 11 TL.
Maybelline Push Up Drama Maskara: Sırf merakımdan dolayı satın aldığım ürünlerden birisi. Bu maskarayla ilgili çok fazla yorum okudum. Hem seven bir kısım var hem de nefret eden. Bende deneyip göreceğim. Bu ürünü de cosmetica.com'dan satın aldım. Fiyatı 8,50 TL.
Rimmel Scandaleyes Göz Kalemi: Elimde hiç ten rengi göz kalemi yoktu. Bu yüzden Rimmel'ın 005 nude göz kalemini satın aldım. İndirimde sanıp aldım ama kalemlerde indirim yokmuş. Bu biraz kötü oldu. Fiyatı 14,99 TL.
Rimmel Lasting Finish Dudak Kalemi: 050 Tiramisu rengi. Çok güzel bir rengi var. Yapısı çok yumuşak, sürümü çok kolay. Bu dudak kalemini sık sık kullanacağım gibi gözüküyor. Watsons'da kalemlerde indirim olmadığı için indirimsiz satın aldım. Fiyatı 7,99 TL.
Art Net Karıştırma Fırçası: Bu fırçayı da cosmetica.com'da ucuz görünce satın aldım. Fiyatı 5,50 TL. Kılları çok yumuşak. Fakat ilk elime aldığımda 2-3 kıl dökülme yaptı. Umarım başka dökülme yapmaz.
Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Bu makyaj temizleme suyu cosmetica.com'da 50 TL ve üzeri alışverişlerde 3,90'a düştüğü için satın aldım. Bence çok karlı bir alışveriş oldu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...