13 Ağustos 2016 Cumartesi

Favori Ojelerim #1

Merhaba! Bugün sizlerle şu anda elimde bulunan favori ojelerimi paylaşacağım. Instagram'da bir arkadaşımın beni bir etkinliğe davet etmesi üzerine bende böyle bir yazı paylaşmaya karar verdim. Zaman zaman yeni ojeler keşfettikçe bu favori ojelerim serisini devam ettirmeyi düşünüyorum.



1. Rimmel Nail Care Supreme Whitener: Bu oje bende uzun zamandır var ve yapısında hiçbir değişme olmadı. Yapısı hala ilk aldığım gibi. Parlak bir bitişi var. Oje sürmeyi istemediğim zamanlar bunu kullanıyorum. Tırnaklarımın rengini beyazlatıyor ama oje sürülmüş gibi de durmuyor. Çok doğal bir bitişi var. Bazen oje sürmeden önce base coat olarak da kullanıyorum. Öyle de oldukça başarılı bir oje. Aynı zamanda da kalıcı.
2. Pastel 38 Numara: Herkesin olmazsa olmazı klasik siyah oje. Benim en çok kullandığım ojelerden birisi. Beğendiğim bir oje. İki kat sürmeyi tercih ediyorum. Tek katta bana göre simsiyah olmuyor. Bu konuda biraz takıntılıyım. Benim için bir ojenin tam örtücü olması gerekiyor.
3. Golden Rose Jolly Jewels: Bu ojenin rengini çok sevdiğim için koydum. Gümüş parçacıklar bulunan simli bir oje. Tek başına oje olarak kullanılabilir. Çok yoğun simleri var. Ben böyle ojeleri çok seviyorum. Fakat bunun yapısını çok beğenmedim. Hemen kurudu, bozuldu. 
4. Flormar 128 Numara: Çok güzel bir kırmızı tonu. Çok fazla kırmızı oje kullanan birisi değilim. Ama bu rengi çok sevdim. Tek katta daha açık kırmızı oluyor. İkinci katta şişedeki renge ulaşıyorsunuz. İki kat benim için yeterli oluyor. Oldukça örtücü bir oje. Sadece daha koyu kırmızı sevdiğim için ikinci katı geçiyorum. Kalıcılığı fena değil. Yapısını çok başarılı buldum. Uzun zamandır elimde bulunan bir oje ama hiçbir şekilde yapısında değişme olmadı.

Tırnaklarımın üzerindeki simli oje 
Rimmel Glitter Bomb 019 Disco Diva
5. Rimmel Glitter Bomb 019 Disco Diva: İçinde pembe, rose gold parçacıklar bulunan simli bir oje. Her simli oje gibi bu da çok kalıcı ve çıkarması zor. Çok sevdiğim bir oje. Neredeyse her renk ojeyle uyum sağlıyor. Çok yoğun simli bir oje değil. Tırnaklarda hafif ışıltılı, simli bir görünüm seviyorsanız bu oje tam size göre. Daha yoğun simli bir görüntü seviyorsanız da ikinci katı geçerek buna kavuşabilirsiniz. Ben genelde iki kat kullanıyorum.
6. Flormar 417 Numara: Bu da eski ojelerimden birisi. Ama yapısı o kadar başarılı ki hiç değişime uğramadı. Çok güzel bir gri tonu. Aşırı kalıcı bir oje. Hiç uçlardan çıkma, soyulma yapmıyor. Normalde her ojede ikinci katı geçen biri olarak bu oje de tek kat yetiyor. Örtücülüğü çok fazla olan bir oje.
7. Pastel Soft Pop 783 Be Cool: Bu ojenin de rengini çok seviyorum. Rengi çok değişik. Sanki beyaz ojeye bir iki damla açık mavi oje damlatmışsınız da bu renk ortaya çıkmış gibi. Tam beyaz değil, içinde çok hafif mavilik bulunuyor. Örtücülüğü çok iyi değil. Beni anca üçüncü katta tatmin ediyor. Bu ojenin tırnaklarımdaki duruşunu görmek için buraya tıklayabilirsiniz.
8. Flormar Pearly PL398 Blue Black: En sevdiğim oje renklerinden birisi. Gece mavisi gibi çok koyu bir lacivert. İçerisinde hafif ışıltılar bulunan parlak bir oje. Kalıcılığı çok iyi olmasa da rengini çok sevdiğim için kullanıyorum. Oldukça örtücü bir oje. Tek kat bana yeterli geliyor.
Pastel 80 numara
9. Revlon Quick Dry Top Coat: Son zamanlarda ojelerim çabuk kurusun diye bunu kullanıyorum. Çok hızlı kurutuyor. Ojenin yapısını daha parlak, daha güzel yapıyor. Ojenin kalıcılığını arttırıyor. Sadece fırçası çok ince. O beni zorluyor.
10. Flormar Matte M11: Genelde parlak bitişli ojeleri severim ama bu oje de çok hoşuma gidiyor. Tek kat kullanıyorum. Örtücülüğü yüksek. Çok güzel bir rengi var. Aynı zamanda parlak bitişli mor oje sürmek istediğimde üstüne parlak bir top coat uygulayarak da kullanıyorum. Mat şekilde de çok fazla kullandım. Bu ojenin tırnaklarımdaki duruşunu görmek için buraya tıklayabilirsiniz.
11. NK Harder Nails: Bu tırnak sertleştirici ve güçlendirici ojeyi kullanmaya başladığımdan beri tırnaklarım daha sert, daha güçlü oldu. Basit nedenler yüzünden kırılmaz oldu. O yüzden çok sevdiğim bir oje. Oje sürmeden önce son zamanlarda base coat olarak hep bunu kullanıyorum.
12. Flormar Pearly PL372 Tender Beige: Bu ojenin de rengini çok sevdiğim için kullanıyorum. Çok güzel bir nude tonu. İçinde hafif ışıltılar bulunuyor. Örtücülüğü çok iyi değil. Üç kat sürüyorum. Kalıcılığı da fena değil ama top coat ile iyi oluyor. Bu ojenin tırnaklarımdaki duruşu için buraya tıklayabilirsiniz.
12. Pastel 80 Numara: Klasik bordo oje. Herkes gibi bende çok seviyorum. En çok kullandığım renklerden birisi. Örtücülüğü iyi olan bir oje. Tek kat kullanılabilir ama rengi bana çok açık geliyor ve hala alttan kendi tırnağımı görebiliyorum. O yüzden ikinci katı geçiyorum. Kalıcılığı da iyi. Bu ojenin tırnaklarımdaki duruşu için buraya tıklayabilirsiniz.

Bana favorim dediğiniz ojeleri yorum olarak yazarsanız çok sevinirim:)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...