9 Ağustos 2016 Salı

Gosh Defining Brow Gel

Merhaba! Bugün bir süredir kullandığım renkli kaş maskarasından bahsedeceğim. Gosh markasının bu kaş jelini severek kullanıyorum. Fakat yaz aylarında kullanabilmek pek mümkün olmuyor. Nedenini birazdan anlatacağım. 



Gosh markası bildiğiniz gibi sadece Gratis'lerde satılıyor. Bir Gratis alışverişim sırasında denemek için satın almıştım ve genel anlamda memnun kaldığım bir kaş maskarası oldu. Gosh'ın kaş maskarasını kaşlarımdaki ufak boşlukları doldurmak için kullanıyorum. Renkli kaş maskarası olduğu için bütün boşluklar tamamen dolmuyor ve çok doğal kaşlara sahip oluyorum. Çok boşluklu kaşlarım olmadığı için çoğu zaman kaşlarımı boyamaya ihtiyaç duymuyorum. Renkli kaş jeli yeterli oluyor. Kaşlarımı boyamak istediğim zamanlarda bu kaş jelinin fırçasındaki üründen kaş fırçama biraz alarak boyadığım da oluyor. Rengine bakamadan satın aldım ama neyse ki kaşlarıma tam uydu. Bendeki renginin numarası 002. Benim gibi buğday tenliyseniz, kahverengi saçlarınız varsa size de uyacağını düşünüyorum. Fakat gördüğünüz gibi fırçası bence bir kaş maskarasına göre kalın. Neredeyse rimel fırçası kadar kalın. Bu yüzden sürerken kaşlarınızın etrafına bulaştırabilirsiniz. Özellikle kaşlarınız inceyse kesinlikle tavsiye etmiyorum. Çok zorlanabilirsiniz. Ben bazen bulaştırabiliyorum ve sonra elimle düzeltiyorum. Sorun kalmıyor. Dikkatli kullanılması gereken bir ürün. Bir de fırçaya çok fazla ürün geliyor. Size tavsiyem kullanmadan önce fırçadaki ürünün bir kısmını kapağında azaltarak uygulamanız olur.



Ben bu ürünü kullanmaya başladığımda Mart ayındaydık ve her şey güzel gidiyordu. Bu kaş maskarasıyla gayet iyi anlaşıyordum. Her gün kullanıyordum. Ne zaman sıcaklar başladı, deli gibi terlemeye başladık işte o zaman bu ürünü kullanamaz oldu. Bilmiyorum aranızda benim gibi olan var mı ama benim yüzüm terliyor. Özellikle de kaşlarım, burnumun üstü, dudak üstüm ve çenem :(( Çok kötü bir şey. Yazın suratımda makyaj durmuyor. E haliyle bu kaş maskarası da terden silinip gidiyor. Ama neyse ki akma filan yapan bir ürün değil. Düşünsenize terim aktıkça kaşımın kenarından kahverengi sular aktığını :( Korkunç! Sadece ben terimi sildikçe peçeteye bulaşarak yok oluyor. Gün sonunda bir bakıyorum ki üründen eser yok. Ama havalar biraz serinlemeye başlasın tekrar kullanmaya devam ederim. Kullanımı biraz zor olsa da rengi bana çok güzel uyuyor. Çok güzel sabitleniyor ve tüm gün boyunca -yaz günleri hariç- bozulmuyor. 



Özetle kaşlarınız terliyorsa yazın kullanmayın, çünkü silinip gidecek. Bir anlamı yok. Aynı şekilde ince kaşlara sahipseniz kalın fırçası yüzünden kullanmanız çok zor olacaktır. Benim gibi açık tenliyseniz, kahverengi saçlarınız varsa Gosh markasının renkli kaş jelinin 002 numarasının size uyacağını düşünüyorum. Ben Gratis indiriminden 15 liraya satın almıştım. Şu sıcak günler haricinde severek kullanıyorum. Bir an önce havalar serinlese de makyaj yapabilsem. Sıcaktan hiçbir şey yüzümde durmuyor :(

Gosh Defining Brow Gel hakkında neler düşünüyorsunuz? Benimle paylaşmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...