6 Ağustos 2016 Cumartesi

Hamilton Everyday Face SPF 50+ Güneş Kremi

Merhaba! Bugün kullandığım güneş kreminden bahsedeceğim. Güneş yüzünü gösterdiğinden beri Hamilton Everyday Face Spf 50+ güneş kremini kullanıyorum. Benim cildimde çok iyi duruyor, yağlanma yapmıyor. Bittikçe almayı planlıyorum.



Benim cildim karma ama özellikle yaz aylarında çok fazla yağlanıyor. Çoğu güneş kremi benim cildimi daha da fazla yağlandırıyor. Bazıları sivilce oluşmasına sebep oluyor. Ama Hamilton Everyday Face Spf 50+ güneş kremi yüzümü olduğundan daha fazla yağlandırmadı. Hatta mat bir bitişe sahip. İlk sürdüğünüzde çok yağlıymış gibi duruyor ama kısa bir süre sonra matlaşıyor. Mat yapısı sayesinde gün içinde parlamaya neden olmuyor. Aynı zamanda yapısı çok güzel. Ciltle çok güzel bütünleşiyor. Üzerine makyaj yaptığınız zaman makyaj daha iyi duruyor. Çoğu zaman makyajın altına baz kullanma ihtiyacı duymuyorum. Sanki yüz bazı kullanmışsınız gibi uzun saatler boyunca makyajı bozulmadan tutuyor. 


Hem cildime çok iyi gelen bir krem oldu hem de güneşten koruması oldukça iyi. Spf 50+ güneş koruması içeriyor. Cildi güneşin zarar verici UVA ve UVB ışınlarına karşı koruyor. Ambalajında porları tıkamaz, akne ve komedona neden olmaz yazıyor. Kesinlikle katılıyorum. Bende akneye neden olmadı. Sürdüğümde yüzümde hiçbir şey yokmuş gibi hissettiriyor. İçeriğinde Aloe Vera ve E Vitamini bulunuyor. Bu sayede cilde nem sağlıyor. Ayrıca cildimi nemlendirmek için krem kullanmama ihtiyaç kalmıyor. Güneş kremi renksiz değil, hafif bir rengi var. Ama hiç kapatıcılık vermiyor. Cildinize sürdüğünüzde rengi kaybolup gidiyor. PABA, lanolin ve parfüm içermiyor. Bence bu ürünün tek sıkıntısı ambalajı. Krem, ister istemez kapakta birikme yapıyor. Sonra kapakta biriken krem kuruyor ve turunculaşıyor. Daha sonra kullanmak istediğinizde tüpten çıkan kremle birlikte çıktığı yerin kenarında birikmiş olan kurumuş, turuncu bir şeyde geliyor. Bunun dışında hiç sorunu olduğunu düşünmüyorum. Çok güzel bir ürün. Sadece kapağını kenarlarda krem birikmeyecek şekilde yapabilirlermiş. 


Önceden güneş kremi kullanmayı hiç sevmezdim. Bu yüzden sadece güneş kremi kullanmak zorundaysam kullanırdım. Çünkü şimdiye kadar kullandıklarım hep yüzümü çok fazla yağlandırmıştı ve sivilcelendirmişti. Hep cildime uygun olmayan güneş kremleri kullanmıştım. Bundan dolayı güneş kremlerine karşı hep bir ön yargım vardı. Ama bu güneş kreminde neyse ki böyle şeyler yaşamadım. Artık yaz-kış kullanmayı düşünüyorum. Uzun süre hayatıma bu kremle devam edecekmişim gibi gözüküyor. Eczanelerde bulabilirsiniz.

Hamilton Everyday Face güneş kremi hakkında neler düşünüyorsunuz? Bana yorum bırakmayı unutmayın!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...