20 Ağustos 2016 Cumartesi

Loreal True Match Kapatıcı | 01 Ivory

Merhaba! Bugün Loreal True Match göz altı kapatıcısı hakkındaki yorumlarımı anlatacağım. Ben bu kapatıcıyı yeni keşfettim. Keşke daha önce kullanmaya başlasaymışım. Çok memnun kaldım. Favori göz altı kapatıcılarımdan birisi oldu.



En başta bir göz altı kapatıcısından beklediğim şey gün içinde çizgilere dolmaması. Diğer özelliklerini ne kadar beğenmiş olsam bile eğer gün içinde çizgilere doluyorsa o kapatıcıyı kullanmak istemiyorum. O görüntü beni çok rahatsız ediyor. Loreal'in bu kapatıcısında böyle bir sorun yaşamadım. Hatta en sevdiğim özelliklerinden birisi gün içinde çizgilere birikmemesi oldu. Sadece bu özelliğinden dolayı bile bittikçe alabilirim. Ama bunun yanında hem kapatıcılığı hem de sabitlenmesi çok güzel. Kapatıcılığı ortadan biraz daha yüksek diyebilirim. Göz çevrenizde çok fazla morluk probleminiz yoksa morlukları kapatacaktır. Yine de kapanmıyorsa, gri duruyorsa kapatıcıdan önce turuncu tonlu bir corrector kullanabilirsiniz. Sabitlenmesini çok başarılı buldum. Hızlı sabitleniyor. Kapatıcıyı dağıtırken çabuk davranmak gerekiyor. Yoksa dağıtması zor olabiliyor. Ben her zaman kapatıcım sabit kalsın, bozulmasın diye üzerinden pudra geçerim. Bu kapatıcı, pudrayla sabitlemesem bile bozulmadan gün boyu duruyor. Ama pudra kullanmadığım zaman çok az da olsa çizgilere birikebiliyor. Bu yüzden hafifçe pudrayla sabitliyorum. Böylece gün boyu hiç çizgilere dolmuyor.


Bendeki rengi 01 ivory. En açık rengi bu sanırım. Açık tenliyseniz ten renginizle çok uyumlu olacak bir renk. Şu an rengim baya bir bronzlaştı. O yüzden hayalet gibi olabiliyorum. Ama kışın rengime tam uyuyor. Şu sıralar bronzlaştığım için daha koyu rengini almayı düşünüyorum. Sarı alt tonlu bir rengi var. Ama çok sarı sarı durmuyor. Tam benim sevdiğim gibi. Göz altlarınıza çok güzel bir aydınlık katıyor. Yapısı çok ince. Pudra bitişli bir kapatıcı. Göz çevrenizi biraz kurutabiliyor. Ben parmağımla biraz dağıttıktan sonra nemli makyaj süngeriyle uygulamayı seviyorum. Böylece göz çevremi daha az kurutuyor. Tabi ki öncesinde göz çevremi iyice nemlendiriyorum. 


Çok memnun kaldığım bir kapatıcı oldu. Artık bittikçe almaya devam ederim. Denemediyseniz denemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. İndirim zamanı 20 TL gibi bir fiyata almıştım. Bence indirim zamanı kaçırmayın, bir tane alın!

Loreal True Match Kapatıcı hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...