30 Ağustos 2016 Salı

Real Techniques Core Collection

Merhaba! Aldığım günden beri sık sık kullandığım Real Techniques Core Collection fırça setini nasıl kullandığımı anlatacağım. Hepsi çok güzel fırçalar. Özellikle buffing brush ve contour brush favorilerim. Ten makyajı için uygun fiyatlı fırçalar arıyorsanız bu seti şiddetle tavsiye ediyorum.


Core Collection setinin içinde 4 tane fırça bulunuyor. Bunlar; buffing brush, detailer brush, pointed foundation brush ve contour brush. Bütün fırçaların yapısı yumuşacık. Kolay temizleniyor. Hiçbir şekilde kılları dökme yapmıyor. Fırçalar sentetik kıllara sahip. Hepsi ürünleri çok daha güzel uygulamamızı sağlıyor. Bu seti aldıktan sonra sürekli bu fırçaları kullanır oldum. Hem markanın hem de fırçaların çok başarılı olduklarını düşünüyorum.


Bu seti satın aldığınızda yanında fırçalarınızı koyabileceğiniz çanta gibi bir kılıfa da sahip oluyorsunuz. Ben bu çantayı çok kullanışlı buldum. Özellikle seyahatlerde çok işe yarıyor. 7 tane büyüklü küçüklü gözü var. Bir göze birden fazla fırça sıkıştırarak o seyahatte kullanacağım bütün fırçaları bu çantaya koyabiliyorum. Oldukça sağlam bir çanta. Bu da fırça setiyle ilgili sevdiğim özelliklerden birisi oldu. 


Bu fırçaları nasıl kullandığıma gelirsek;

Buffing Brush: Setin içerisindeki en sevdiğim ve en çok kullandığım fırçalardan birisi. Likit fondöteni uygulamak için kullanıyorum. Fondöteni pürüzsüz bir şekilde uyguluyor. Çok doğal bir şekilde dağıtıyor. Minimum düzeyde ürün emiyor. Bu seti satın aldığımdan beri fondöten için bu fırçayı ve Real Techniques Expert Face Brush'ı değişmeli olarak kullanıyorum. Çok başarılı bulduğum fırçalardan birisi.
Detailer Brush: Açıkçası setin içerisindeki fırçalar arasından en az kullandığım fırça bu. Çok minik kılları bulunuyor. Bir ayrıntı fırçası. Yüzünüzdeki küçük yerlere kapatıcı uygulamak için ideal bir fırça. Ben kapanmayan sivilce izlerinin üzerine hafifçe kapatıcı uygulamak için kullanıyorum. Bazen kaş altıma ve göz pınarlarıma aydınlatıcı uygulamak kullanıyorum. Göz makyajında küçük hareketler yapmak için de kullanılabilir. Genel olarak detay çalışacağınız yerlerde kullanmak için çok güzel bir fırça. 


Bu arada fırçaların sapındaki siyah kısım çok fazla kir tutuyor. Değişik bir dokusu var. Yıkasanız da, silseniz de leke kalıyor. Bu fırçalarla ilgili tek hoşuma gitmeyen özellik bu. Fırçaları yıkadığımda pırıl pırıl görmek istiyorum ama sapındaki siyah kısım buna izin vermiyor. 


Contour Brush: Core Collection setindeki en sevdiğim diğer fırça da bu. Kontür yaparken bu fırçayı kullanıyorum. Çok başarılı bir uygulama sağlıyor. Göz altı kapatıcımı pudrayla sabitlerken de bu fırçayı kullanıyorum. Onun dışında elmacık kemiklerimin üzerine aydınlatıcı uygulamak için de kullanıyorum. Hepsinde çok başarılı, kullanışlı bir fırça. Aslında bu fırçadan 2-3 tane olsa benim için mükemmel olurdu. Bunların dışında allık uygulamak için kullanılabilir. Fakat ben öyle kullanmayı hiç denemedim. En çok kontür yaparken kullanıyorum.
Pointed Foundation Brush: Bu fırçayı fondöten uygularken kullanmayı tercih etmiyorum. Kapatıcı uygularken daha başarılı olduğunu düşünüyorum. Düz fondöten fırçalarına göre daha ince uçlu olduğu için tüm yüze fondöten uygularken pek pratik olmuyor. Ben bu fırçayı fondöten kullanmak istemediğim zaman, sadece kapatıcı ile kapatmak istediğim yerleri kapatırken kullanmayı seviyorum. Çünkü makyaj süngeri gibi bir şeyle dağıttığınız zaman sünger ürünün yarısını emiyor. Kapatmak istediğiniz yerler kapanmamış oluyor. Bu yüzden fırçayla dağıtmak gerekiyor. En çok kapatıcılığı fırça ile sağlamış oluyorum. Bu iş içinde ucu ince, küçük hareketlerle kapatıcıyı dağıtabileceğiniz bir fırça gerekiyor. İşte o fırça da bu.


Benim Real Techniques Core Collection fırça setiyle ilgili düşüncelerim bu şekildeydi. Fırçaların hepsini çok sevdim. Günlük hayatımda sürekli kullanıyorum. Sizde ten makyajınız için uygun fiyatlı güzel fırçalar arıyorsanız bu sete kesinlikle bakmalısınız. Ben Gratis indiriminden 66 TL'ye almıştım. İndirimlerde bu kalitedeki 4 tane fırça için çok çok uygun bir fiyata geliyor. 

Real Techniques Core Collection fırça setiyle ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...