22 Ağustos 2016 Pazartesi

Rimmel Stay Matte Pudra | 001 Transparent

Merhaba! Bir süredir kullandığım Rimmel Stay Matte pudra hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım. Sevdiğim transparan pudralardan birisi. Bittikçe alıyorum. Makyajı sabitlemekte çok başarılı olduğunu düşünüyorum. Aynı zamanda benim gibi T bölgeniz gün içinde yağlanıyorsa, bu sorunu engellemekte oldukça başarılı.



Pudranın bendeki rengi 001 transparent. Sıkıştırılmış transparan bir pudra. Kat kat uygulamadığınız sürece rengini çok fazla vermiyor. Bence ince bir şekilde uyguladığınız sürece her tene uyacak bir pudra. Hafifçe uygulandığı zaman renk vermiyor. Sadece makyajı sabitliyor ve matlaştırıyor. Ben bütün yüzüme uyguluyorum. Gün içinde T bölgem parlama yaptığı için ihtiyacıma göre gün içinde tazeliyorum. İnce bir yapısı var. Fondöten veya kapatıcının üzerinden ince bir kat halinde geçerseniz cakey dedikleri gibi yüzünüz aşırı pudra pudra durmuyor. 3-4 kattan sonra kendini belli eden bir ürün. Kalın uyguladığınız zaman hem teninizde beyaz beyaz duruyor hem de kendini çok fazla belli ediyor. Günlük kullanım için çok kalın uygulanmasını tavsiye etmiyorum.



Ben fondötenimi ve göz altı kapatıcımı sabitlemek için kullanıyorum. Özellikle T bölgeme uyguluyorum. Çünkü dediğim gibi gün içinde yüzümün yağlanan bölgesi orası. Hatta bazen burun kenarlarıma bu pudrayla baking yapıyorum. Gün içerisinde en fazla parlama sorunu yaşadığım yer orası. Baking yaptığım zaman daha uzun süre parlama yapmadan kalabiliyor. Bildiğiniz gibi normalde baking yönteminde toz pudralar kullanılıyor. Bu pudra sıkıştırılmış olduğu için kendini daha az belli ediyor. Eğer baking nasıl yapılır merak ediyorsanız buradaki linke tıklayabilirsiniz. Bunların dışında yüzü kurutan bir yapısı var. Bu yüzden biraz geriyor. Eğer yağlı, karma cilde sahipseniz seveceğiniz bir pudra. Ama cildiniz kuruysa kullanmanızı önermiyorum.



Benim cildim bazen karma bazen yağlı değişiyor. Bu yüzden pudra kullanmadan yapamıyorum. Yüzümün parlamasını geciktiren pudralardan birisi. Tüm gün boyu mat tutmasa da normalden daha uzun süre mat kalmasını sağlıyor. 5-6 saat boyunca T bölgem parlama yapmadan kalabiliyor. Bu yüzden severek kullanıyorum. Ürünü ne kadar sevsem de ambalajını bir o kadar sevmiyorum. O kadar dayanıksız bir ambalajı var ki. Bir kere yere düşmesiyle ürün mahvoluyor. Çantaya atsan dağılabiliyor. Çok iyi korumak gerekiyor. Aynı şekilde sevmediğim yönlerinden birisi de çok fazla tozutması. Dikkat etmezseniz üstünüz başınız pudra olabiliyor.



Herhalde en çok tükettiğim makyaj malzemesi pudradır. Cildim sürekli yağlandığı için pudra kullanmak zorunda kalıyorum. Rimmel Stay Matte pudrada da en sevdiğim özellikler cildimin yağlanmasını geciktirmesi ve makyajımı gün boyu sabit tutabilmesi. Aynı zamanda uygun fiyatlı bir ürün. İndirim zamanı Watsons'tan 11 TL'ye alıyorum, normalde de 19 TL. Bu nedenlerden dolayı bittikçe almaya devam edeceğim gibi gözüküyor.

Rimmel Stay Matte Pudra hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...