23 Ağustos 2016 Salı

Sleek Matte Me Lip Cream | Velvet Slipper

Merhaba! Bugün Sleek markasının popüler ürünlerden biri olan Matte Me likit mat rujundan bahsedeceğim. Bende Velvet Slipper rengi var. Bu ruju sevdim mi sevmedim mi, bilmiyorum. Çünkü hoşuma giden tarafları olduğu gibi nefret ettiğim özellikleri de var. 



Bendeki rengi Velvet Slipper, morumsu-gülkurusu gibi bir renk. Çok güzel bir renk. Rengi ambalajında koyu gülkurusu gibi duruyor. Ama dudakta daha koyu duruyor. Herkesin dudak rengine, ten rengine göre farklılık gösteriyor. Örneğin bende çok daha koyu dururken, arkadaşımda bir ton daha açık durabiliyor. Rengin içinde hafif mor tonu bulunuyor. Bu renk tonu beğendiğim bir ton. Fakat benim için her gün kullanılacak bir renk değil. Günlük hayatımda daha nude tonlarda rujlar kullanmayı seviyorum. Arada sırada bu tonlardaki renkleri kullanıyorum. 


Rujun yapısı dudağı kurutan türden. Bu ruju kullanmadan önce mutlaka dudakları nemlendiren bir ürün kullanmak gerekiyor. Sürdükten kısa bir süre sonra matlaşıyor. Fakat matlaşmadan önce yapısı çok ıslak ve yapışkan oluyor. Bu yüzden bu likit mat ruju güzel bir şekilde sürmek istiyorsanız, ruju sürdükten sonra dudaklarınızı birbirine değdirmeden matlaşmasını beklemeniz gerekiyor. Eğer böyle yapmazsanız yapısının çok yapışkan olmasından dolayı dudaklarınızı birbirine yapıştırıyor. Ve ruj bozuluyor. Bu kısım benim sevmediğim kısmı. Sürerken dikkatli olmak gerekiyor. Alıştığımız gibi ruju dudaklara yedirmek için birbirine değdirirsek çok kötü bir görüntü ortaya çıkıyor. Bunu sakın yapmayın. Sürün ve tamamen matlaşmasını bekleyin. Sonra istediğinizi yapabilirsiniz.


Rujun kalıcılığı çok başarılı. Benim bu likit mat rujda en sevdiğim özellik bu. Çok kalıcı. Gün içinde hiçbir şekilde dudağınızdan silinmiyor. Yemek yediğinizde sadece çok çok az bir miktarı dudağınızın ortasından siliniyor. Onun dışında hiçbir şekilde bozulmuyor, çıkmıyor, bulaşmıyor. Resmen dudağa mühürleniyor. Bu kadar kalıcı olması gerçekten çok güzel ama aynı şekilde silmeye kalktığınız zamanda silinmiyor. Sıradan bir makyaj temizleyiciyle silmek çok zor. Dudağınızı kazımanız gerekiyor. Kesinlikle çift fazlı bir makyaj temizleyicisi kullanmanız gerekiyor. Ben Garnier Çift Fazlı Argan Yağlı Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu'nu kullanarak kolayca çıkarabiliyorum. Tabi ki her zaman bir rujun kalıcı olmasını istiyorum ama aynı zamanda silmek istediğimde de silinsin istiyorum. Bu likit mat ruj gibi ruju çıkarmak için dudağımı mahvetmek istemiyorum.


Dudağı kurutan bir yapısı olduğu için sildikten sonra dudaklarınız çok iyi bir durumda olmuyor. Bu yüzden mutlaka sonrasında da nemlendirici kullanıyorum. Ne kadar sürmeden önce dudaklarınızı nemlendirseniz de kurutuyor. Ama benim için çok fazla sorun olan bir problem değil. Dudakları kurutuyor evet ama benim bu ruju kullanmama engel değil. Rengini ve kalıcılığını sevdiğim için kullanmaya devam ederim. 


Bu ruju kullanırken yukarıda anlattığım gibi ruj matlaşmadan önce dudaklarınızı birbirine değdirmezseniz, silmek için çift fazlı makyaj temizleyicisi kullanırsanız ve ruju uygulamadan önce de dudaklarınızı nemlendirirseniz rahatça bu likit mat ruju kullanabilirsiniz. Benim düşüncelerim bu yöndeydi. Sleek markasına ait bu ruju Gratis'lerde bulabilirsiniz. Yakın zamanda Matte Me likit rujların diğer renklerini de denemek istiyorum. Acaba hepsinin yapısı aynı mı merak ediyorum. Belki de sadece bu renk böyledir.

Sleek Matte Me Lip Cream Velvet Slipper rengi hakkındaki düşüncelerinizi benimle paylaşmayı unutmayın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...